/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
Hvordan laver man et kanonslag
Fra : blålynet
Vist : 17677 gange
20 point
Dato : 27-11-08 20:29

Er der nogle der har nogle "opskrifter" til at lave kanonslag. Tingene de indeholder skal være noget man let kan købe( i alm butikker)

på forhånd tak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-08 20:34

Kommentar
Fra : r2d2me2

Dato : 27-11-08 20:34

Man tager et stk kanon og så gir den et slag

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-11-08 20:38

Lad nu være med at hjælpe her Folkens.

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 27-11-08 20:38

ej seriøst er der ik nogle der kender en eller anden måde at lave et på

Kommentar
Fra : rubion

Dato : 27-11-08 20:39

Eller også er det omvendt: Man bruger kanonen til at slå på noget med?

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 27-11-08 20:40

Citat
Indsæt dit citat her
Lad nu være med at hjælpe her Folkens

Hvorfor??? Det er vel ik være end de andre tråde, hvor folk har skrevet hvor man kunne købe svovl og alt det der

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-11-08 20:43

Sig mig en gang ....hvor gammel er du ????

Og et spørgsmål til .....Er du fuldstændig flintrende sindsyg

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 27-11-08 20:48

ja lidt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 20:49

Citat
Det er vel ik være end de andre tråde, hvor folk har skrevet hvor man kunne købe svovl og alt det der

De får skam også samme behandling

Men ring 114 - de har svaret....

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 27-11-08 20:54

De får skam også samme behandling

nej der er der mange der har skrevet hvor man kunne købe det

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 27-11-08 20:56

er der ikke nogle der har nogle svar

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 27-11-08 20:58

Desuden hvis jeg mister en hånd, kan i da være mega ligeglade

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 27-11-08 20:59

kom nu jeg gir 20 point

Kommentar
Fra : slander

Dato : 27-11-08 21:00

Tag til tyskland og køb. de sælger fra sidst i næste månede.

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 27-11-08 21:02

Tag til tyskland og køb. de sælger fra sidst i næste månede.

men tror bare ik mine forældre vil køre til Tyskland. Ellers tak for svaret

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-11-08 21:03

Det første Du gør er at få taget mål hos bedemanden.

Det bedste er at lave en ordentlig portion i en beholder af porcelæn, et lokum hvor vandet er tømt ud er velegnet.
Sprængstoffet skal være flydende for at kunne hældes i coladåser, tænd derfor en blæselampe for at smelte det, stik blæselampen ned i lokummet og sæt Dig ovenpå så røgen ikke forgifter Dig.

God tur, vi ses i helvede

Kommentar
Fra : rubion

Dato : 27-11-08 21:09

Der bliver også brug for dig. Så nej, vi er ikke ligeglade. Og vi vil ikke give gode råd til hvordan du kan gøre dig selv til invalid, som vi skal forsørge med vores skattepenge. Vi betaler gerne for at hjælpe dem der er invalide, ligesom vi i øjeblikket gerne betaler for din skolegang og andre goder. Men vi håber da at vi tilgengæld har dig som arbejdsdygtig skatteborger, til at betale for at vi kan blive madet og få skiftet ble på alderdomshjemmet, når den tid kommer. Foruden at du jo også skal være med til at betale for dine egne og andres børn, så de kan gå i skole.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 20 point
Dato : 27-11-08 21:12

Helt seriøst: der er faktisk et nummer du kan ringe på, de kan hjælpe dig
ring på 33 14 88 88 og forklar dem hvad det drejer sig om

Kommentar
Fra : pedroso

Dato : 27-11-08 21:19

Citat
kom nu jeg gir 20 point

Uha, ja det var da rigtig mange... Jeg kan da godt give dig en opskrift, for jeg rodede en del med det da jeg var yngre og dummere.

Men det vil jeg ikke.

Godnat og sov godt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-08 21:20

Nåå ham kender jeg godt. Det er ham på Klausdalsbrovej 1 i Søborg. Ja han er frisk til alt med kanonslag og det der er værre

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 27-11-08 21:22

nogle af de bedste opskrifter kan du få her

www.al-qaeda.bombhelelortet

Godkendelse af svar
Fra : blålynet

Dato : 27-11-08 21:37

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-08 21:41

Ja ham kan du roligt ringe til. Han løber ikke med sladder

Kommentar
Fra : transor

Dato : 27-11-08 22:49

Du kan lave trinitrophenol ud fra phenol svovlsyre og salpetersyre. de dele kan købes frit overalt.
Det er godt til kanonslag. Behøver hverken indpakning, eller initator for at give et ebrag bedre end de sædvanlige kanonslag.

Hvis du ikke gør det rigtigt omkommer du og dine omgivelser vel forinden af nox

Den rigtige fremgangsmåde kræver omhu og viden, så jeg vil anbefale dig et grundigt kemistudium forinden.
Når du er dygtig nok , er du vel vokset fra den slags

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 27-11-08 22:55

Selvfølgelig skal du lave et stort kanonslag !!

Du gør følgende !
Her er så opskriften og kanonslaget er ikke så lille enda.
Du tager en 25L dunk (tom) deri putter du et brev bagepulver efterfulgt af en halv L. edike.
Derefter skruger du låget godt til, og hvis du ikke vil være i orkanens øje SÅ SMUT GRØNÆRT
Godt nytår. Du skal ikke experimentere med andet,taler af erfaring.
Højris

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-08 23:04

Transor!!!!!!

Jeg ved ikke om indholdet af dit indlæg er sandt, men er det, så er du lige præcis det jeg antager dig for at være ......Den mest stupide, hjernedøde selvoptagede bruger på Kandu, der fandme ikke engang kunne stave til sit eget erhverv.

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 08:53

oka tak transor

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 08:55

ved du hvor jeg kan købe det henne transor???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-11-08 08:57

Citat
Det bringer os til, hvad der er tilladt på kandu.dk. Selvom at vi fra tid til anden går vi ind på grupperne, og kigger på alle sendte indlæg i vores emner, påtager vi os intet ansvar eller erstatningspligtighed for indholdet på disse sider. Vi påtager os heller intet ansvar eller erstatningspligtighed for nogen, ærekrænkelse, fejltagelse, fornærmelse, bagtalelse, forsømmelse, løgne, obskønitet, pornografi eller blasfemi der muligvis må medfølge når du besøger disse steder hos kandu.dk. Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

Jeg ved ikke rigtig om det er værd at anmelde dig Transor, men du hører klart hjemme i den stupide ende af kanduerne.

trinitrophenol er særdeles ustabilt, særdeles giftigt osv, men det er du vel ligeglad med.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-11-08 09:01

-> Blålynet, glem det hvalp!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-08 09:47

Hvad kan man forvente af en jubelidiot med en påstået ingeniørmæssig baggrund, når han foreslår at man anbringer et badeværelse i en ovn og gir det 220°, for at fjerne en klat lim.

Desværre 3773, så ved vi jo af erfaring, at Kanduteamet på det nærmeste er bedøvende ligeglade med hvad der foregår af overtrædelser af deres egne regler - Men hvor har du ret.....svinet skulle kyles ud i hoved og røv, hvis det var det du mente.

Transors påståede ingeniørmæssige baggrund, består formentlig af, at han engang har fået en æske med Duplo klodser. Dem skulle han holde sig til, for han magter tydeligvis ikke et højere niveau end dem.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-11-08 09:54

...ej helt rigtigt. Transor ved meget. Men det smutter ikke sjældent for ham, når han rager sig ud i noget han ikke tidligere har pillet ved. Der rådgiver han så til gengæld lodret forkert, med meget skråsikker mine. Og han trækker ikke rådene til sig. Men at fortælle noget som helst til en trettenårs udødelig og usårlig hvalp ligger klart i sidste kategori. Og knægten kan jo finde på at gå hjem og blande tingene i fars værksted, med i bedste fald en forgiftning til følge. I væste fald et bombesprængt hus og livet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-08 10:05

Okay så, men det viser mig, hvordan et enkelt jordihovedet råd kan tage glansen af 100 gode Den med badeværelset kan man jo bare grine af, men det kan jeg ikke af hans vejledning i denne tråd.

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 10:14

er der ikke nogle der har flere måder at lave dem på.

i kan os give mig "opskrifter" på nogle der ikke er særlige farlige

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-08 10:15

Glem det hvalp

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 10:16

kæft klamme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-08 10:19

Hvordan går det i skolen bette mand? Skulle du ikke hellere læse lektier end lege med krudt, som du tydeligvis ikke har en dyt forstand på

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-08 10:20

Jeg synes du skal BL mig, hvis dine evner rækker til at finde ud af dette

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 10:21

det går godt. Men hvis jeg får -3 i alt kan jeg jo bare altid få dit job

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-08 10:27

Mit job LOOL Jeg arbejder sandelig ikke, så det skulle du kunne klare med dine evner. Men i øvrigt gider jeg ikke knævre mere med dig...det er ultimativt tidsspilde.

Så kog du dig en god gang nitroglycerin...det kan man jo osse lave i et køkken, og blæs hele nabolaget ad helvede til incl. dig selv. Du er uden for pædagogisk rækkevidde, i hvert tilfælde så længe du er anonym. Sørgeligt

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 10:30

Nå så du er så dum at du ikke har et job. Selv jeg har et. Klumme=TABER!!!!

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 10:36

haha du tur ikke at svare

Kommentar
Fra : blålynet

Dato : 28-11-08 10:37

tør

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-11-08 06:41

din ip er blevet gemt det kraver terro-lovgivningen
prøv at bortforklare det for dine forældre
når der står to herre og vi snakke med dig

du har skrevet flere ord som der bliver søgt efter når PET ghoster her på nettet

Kommentar
Fra : Magnum8

Dato : 08-12-08 20:30

er selv fjorten og har lært at man ikk skal lage med hjemmelavet kanonslag! Men en anden løsning er at tage en flaske rul små sølvpapirskugler og lig dem i flasken indtil bunden og lidt til er fyldt hæld så flydendeafløbsrens eller kautisk soda blandet med vand ned i, skru låget på ryst den og kast, det er næsten lige så godt som kaononslag

Kommentar
Fra : bullzhoot

Dato : 31-12-08 00:16

hej alle sammen er lige blevet medlem af kandu

håber i kan hjælpe mig jeg skal prøve a lave en foniene ved godt hvordan jeg gør men ved ikk hvor jeg kan få fat i de ting jeg skal bruge

Kommentar
Fra : bullzhoot

Dato : 31-12-08 00:37

fonteine

Kommentar
Fra : bullzhoot

Dato : 31-12-08 01:18

blålynet du kan lave en fontaine med

1) 75% salpeter

2) 15% kul

3) 10% svovl

knus det grundigt hæld det i et hylster godt stampet

tænd det og du har en flot fontaine med en gul flamme og den brander lang tid (hvis røret er stort nok) ganske ufarligt men husk briller aligevel

Kommentar
Fra : bullzhoot

Dato : 31-12-08 01:27

nu hvor vi e rved kanonslag er der så nogen der ved om der er nogen der sælger stryger kanonslag osv i roskilde! pleas hjælp mig har ikk fået købt nået krudt i år

så pleas red min nytårs aften

Kommentar
Fra : LuffeA