/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Så bir der plads på plejehjemm
Fra : Klumme
Vist : 606 gange
10 point
Dato : 26-11-08 21:17

Kanon godt gået Region Hovedstaden.

Udlicitation af ambulancetjenesten til Samariten Ambulans AB vedtaget 25/11-08. De skal starte om 7 mdr, og skal bruge ca. 500 mand, en dispatchcentral og ca. 100 ambulancer. Pesonale, central og biler er endnu ikke anskaffet og ombygget til ambulancer. Erfaringsmæssigt ved man fra Københavnsbh Hovedbrandstation at det tager ca. 1 - 2 år at få en ny central til at fungere optimalt. Responstid kan stige fra nuværende 5 min. 30 sek. til tilladte responstid på 12 ,im. i flg. aftale med Region Hovedstaden.

Hvad med at slå en hel flok fluer med eet smæk. Udliciter Politiet til et mexicansk firma, Toldvæsenet til polakkerne og Skattevæsenet kan nogle kyndige folk fra Sicilien tage sig af.

Jøsses...... det blir skide sjovt at bo i Danmark Var der nogen som sagde, at visse politikere er stanghamrende inkompetente. Selv MareRitt Bjerregaard er bekymret...Halllleluja.

I det kære Kongerige har vi i øjeblikket den udsøgte fornøjelse at råde over en minister, Tavshedsminister Birthe Rønn, som på trods af et uopdaget apoplektsik tilfælde, en synlig overvægt samt en gangart, som burde henhøre i ministeriet for aparte gangarter, som ulykkeligvis har lammet hendes talecenter. På trods af dette handicap kæmper hun videre, idet hun påberåber sig sin ret til tavshed...jvf. loven om ytringsfrihed LOOL. Nu er ulykken ikke så stor for befolkningen som for hende selv, idet hun, mens hun stadigvæk mestrede talens store kunst, konstant hældte lort ud, med noget nær den grimmeste stemme jeg har oplevet.

Med Gud for danmark og hilsen til BAJ BAJ Grønland og Færøerne

Jeg kan godt se, at jeg bliver nødt til at flytte mit kryds til venstre.....loool Nej ikke til Hø.Venstre men bare venstre, så længe min ellers gode ven Anders Fogh ikke kyler den deforme kælling ad helvede til.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 26-11-08 21:25

du blander godt nok tingene sammen. ambulancer og birthe røn, har ikke meget med hinanden at gøre

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 26-11-08 21:27

gud bevare danmark,og alle Al-Quada-krigerne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-11-08 21:30

Okay skytte....Hvem af dem er ikke politikere....??? Indlægget skal illustrere politikeres inkompetence, fortæller jeg lige for din skyld

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-11-08 21:30

Det er så absolut dagen griner
Der er altså ingen der kan sige det som dig klumme

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 26-11-08 21:31

Citat
Hvad med at slå en hel flok fluer med eet smæk. Udliciter Politiet til et mexicansk firma, Toldvæsenet til polakkerne og Skattevæsenet kan nogle kyndige folk fra Sicilien tage sig af.

http://www.youtube.com/watch?v=vP3-DQ_cl8k&feature=related

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 26-11-08 21:32

men jeg vil give dig ret ang. ambulancer. Men så længe folk stemmer for skattelettelser, fremfor at kunne få en ambulance i tide, ja så for vi et ringere og ringere niveau. når man går til stemmeboksen, tror folk jo kun der er naboen der kan blive syg eller komme ud for en ulykke

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-11-08 21:36

Indlægget er skrevet morsomt, men ellers er der sgu ikke meget at grine af

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-11-08 21:37

Citat
men ellers er der sgu ikke meget at grine af

Jammen du har da helt ret nordsted.
Det er også kun klumme der kan skrive om så et alvorligt emne så man ligger flad af grin

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-11-08 22:00

Hør nu her skytten49 .
Der er sgu da ikke et øje, uanset hvem du stemmer på (bortset fra E som bare siger nej til alt de ikke selv har fundet på lool) der kan vide hvordan den politiker eller parti du har krydset af vil stemme i en sag som ambulancetransporten i Region Hovedstaden. Basta med dig

Og BRH er kraftstejlemig den mest arrogante og højrøvede (selv om den slæber sig af sted i gulvhøjde) ko jeg nogen sinde (og det er længe) har oplevet som minister.

Gyldendals Fr.ordbog... minister -en, ..re (lat.: tjener, af minor, intk. minus mindre) regeringsmedlem

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-11-08 22:06

Citat
Og BRH er kraftstejlemig den mest arrogante og højrøvede (selv om den slæber sig af sted i gulvhøjde) ko jeg nogen sinde (og det er længe) har oplevet som minister.

HØRT Klumme !!!!
Men hvor ville det da være et kæmpe nederlag for Fog at skulle fyrer hende. Det var jo hans største stjernefund
Så jeg tror desværre ikke vi lige slipper af med hende.....desværre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-11-08 22:09

Næææ han har sat sig selv i en ubehagellig kattepine. Det ligner ham ikke. Han kunne lave en større ministerrokade, men hvad skulle begrunde dette Men hvis.....så kunne han oprette et tavshedsministerium til den skvadderkælling

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-11-08 22:11

Ville egentlig se TV2 News for at høre hvad hun har at sige, men det kan jeg jo godt spare mig Gu ved om hun kan bruges som prøvebillede, eller skræmmer det de små

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 26-11-08 22:38

Citat
Han kunne lave en større ministerrokade, men hvad skulle begrunde dette

Han kunne jo i samme omgang udskifte den mest inkompetente minister der findes i regeringen - nemlig beskæftigelsesministeren Klump Hjort Frederiksen. Han fatter ikke hvad han udsætter erhvervslivet og de arbejdsløse for. 4 ansøgninger om ugen - firmaer bliver oversvømmet med ligegyldige ansøgninger (op imod 60 %), og hvordan kommer det ikke til at gå, når arbejdsløsheden stiger?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 10 point
Dato : 26-11-08 22:48

Jeg har da hørt at DR har tilbudt hende et velbetalt job i "legestue"

En bedre ide ville nok være at gøre hende til nyhedsoplæser på News (Silent Movie)

Helt ærligt.....

Vi er blevet for forvente efterhånden....

Det ville være ligegyldigt HVEM der kom til magten - det ville højst "rykke" problemerne lidt....

Det er jo ikke kun i lille Danmark tingene ikke fungerer som forventet...

Alle sidder de og poster milliarder i alt muligt mellem himmel og jord i forhåbning om det hjælper...

Det er et "bundløst" hul de stopper det i...

HELE jorden er i alvorlig krise og det ender med et "brag" i løbet af de næste 10-20 år....

Fordel:

Bankrøverier o. lign. stopper - de kan simpelthen ikke slæbe alle de sedler afsted

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-11-08 23:34

Citat
Bankrøverier o. lign. stopper - de kan simpelthen ikke slæbe alle de sedler afsted

Ligesom i Zimbabwe takket være Mugabe "Amin" med et par mio % inflation. 10 milliarder Zimbabwe-dollar blir til 1 dollar, efter en evt. devaluering rapporterer CNN

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-11-08 23:35

Næhh, du gamle - vi gør som køerne på marken i uvejr: Vender røven til blæsten/regnen og gumler roligt videre, indtil det er gået over. Hvis der kommer et hurtigt folketingsvalg, så er jeg helt på røven. Der er ikke nogen at stemme på.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-08 00:17

Så nu har jeg skrevet til Statsministeren og bedt ham fyre mokken, så nu blir alting godt igen. Det manglede fandme osse bare.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-11-08 04:05

I Århus "spare" det nye firma ca. 100 folk i forhold til falck, så tror pokker de kan gøre det billigere... Men kan 100 folk mindre gøre det ligeså godt? men hey vi spare nogen penge på at udlicitere.

Når ja og så vil der for resten ikke blive uddannede nye falckreddere, underligt at et firma der ikke ved hvor længe de har opgaven ikke vil poste penge i at uddannede nye... Hvem kunne dog havde forudset det.

Det bliver pisse godt, jeg har hørt deres slogan er: "vi uddør med vores kunder."

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-11-08 11:23

Nu er snart hele Danmark solgt...............................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-08 11:44

Skal vi så ha nye pas???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 12:13

PAS

Hvad skal du bruge det til - du må slet ikke rejse...

Bare bliv hvor du er

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-08 12:38

Bare lige for at anskueliggøre LOOL http://www.kandu.dk/Spg129119.aspx#1471725

Citat
Teddyjesper spørger
Jeg har kroge sat op til håndklæder på fliser i badeværelset. De er sat op med en meget hård lim, som kan ligen araldit. Hvordan opløser jeg denne lim, så jeg kan tage krogen af uden at ødelægge flisen den sidder på?

Citat
transor svarer
Jeg vil gætte på at nogen timer i en bageovn på 250 ° vil kunne hjælpe.

Citat
Benny Bliktud kommenterer morsomt
transor - - - hvad for en type ovn bruger du ???
Jeg mener hvis den kan klare et badeværelse ved 250°

Så er der ro ik???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-08 12:43

Må jeg ikke rejse refi Jeg skal på Nørrebrogade nu ,mens det er lyst (de skyder når det er mørkt)...så skal jeg da ha et pas på mig. De fleste på Adis Abeba street ved ikke hvad Schengen aftalen er

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 12:47

Du medtager bare en Koran under armen eller tager et tørklæde på.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-11-08 12:51

Tørklæde lool Du skulle se mig i burka

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 13:11

Send straks billede

Kan måske bruges til julegave

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 13:12

Hvis du nu "klæber" det op med jævne mellemrum op ad Nørrebrogade - tror du så ikke det indgyder RESPEKT....

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 19-12-08 22:14

Tak for svaret refi.
Citat
Udlicitation af ambulancetjenesten til Samariten Ambulans AB vedtaget 25/11-08.
Sw gik på røven inden de kom ugang LOOL Glimragende, så kan vi måske få ro på ambulancefronten igen og lade Falck og Kbh's dygtige brandvæsen fortsætte.