/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
dreamweaver tutorials
Fra : Operation-x
Vist : 955 gange
100 point
Dato : 16-11-08 20:30

Jeg ved ikke hvor dette spørgsmål høre hjemme derfor er det havnet her.
Er der nogle der ved hvordan man laver video tutorials, eksempelvis en dreamweaver tutorials.
Bruger man et specielt program, eller noget ekstra udstyr til sin computer.

Med venlig hilsen
O-X

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-08 21:01

Et program som Camtasia Studio kan klare det og kan hentes her i en trial version. http://www.techsmith.com/camtasia.asp

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-11-08 21:30
Kommentar
Fra : Operation-x

Dato : 16-11-08 22:17

Tak for svaret
Programmet ser meget brugervenligt ud men prisen er lidt peberet. Laver du selv video tutorials med programmet eller er der billigere alternativer

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-11-08 00:22

På et tidspunkt kunne man få version 3.1 med brugerkey gratis, men det kan man desværre ikke mere.

Og ja - jeg har på et tidpunkt lavet et par videoer til en af mine venner, han skulle igang med noget flash, så kunne jeg hjælpe ham på den måde.

Det eneste det kræver er en mikrofon hvis du skal indtale noget på videoen.

Men du kan da afprøve den gratis i 30 dage og måske kan du google dig frem til en billigere løsning/måske gratis løsning.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 17-11-08 00:26

Jeg faldt lige over dette link http://www.darrenstraight.com/blog/2007/11/23/download-camtasia-studio-313-for-free/

Måske er det løsningen

Kommentar
Fra : Operation-x

Dato : 17-11-08 19:57

Hej bentjuul
Mange tak for svarene
Jeg vil foreløbig prøver den gratis version, og som du forslog så er det også lykkes at google frem til en billigere løsning

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-11-08 20:21

Måske dette kan bruges:
http://www.debugmode.com/wink/

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : Operation-x

Dato : 31-01-09 23:31

Tak for svaret bentjuul.