/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
10 ugers overnatning - Hobro
Fra : Søsser
Vist : 405 gange
50 point
Dato : 16-11-08 16:43

Hejsa, jeg skal fra uge 6-15 i 2009 i praktik på hobro sygehus, og jeg bor i Aalborg, tænkte så på muligheden for at overnatte dernede, i stedet for at transportere hver dag. Nogle der kender nogle "ikke alt for dyre" muligheder?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 16-11-08 16:46

Det vil da være alt for dyrt til den "korte" strækning.....

Find en evt. kørelejlighed i stedet....

Få dage efter start vil du helt sikkert allerede kende en del der arbejder der men bor i Ålborg...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-11-08 16:48

Du vil kede dig efter tre dage i Hobro

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 16-11-08 17:18

Du vil sandsynligvis kunne overnatte for 100 kr pr. dag i bed & breakfasts. (langtids pris) Men ca. 50 km er jo et problem hvis du ikke har bil.

Godkendelse af svar
Fra : Søsser

Dato : 11-01-09 19:59

Tak for svaret refi.