/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Download fra webhotel
Fra : kondivand
Vist : 435 gange
100 point
Dato : 30-10-08 09:35

Er det rigtigt, at man f.eks. med Frontpage kan downloade samtlige filer, som man har liggende i sit webhotel - også dem som man ikke kan se på hjemmesiden ?

Hvis det er tilfældet, så er alle filer på et webhotel tilgængelige for alle !

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 30-10-08 10:11

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 16
- Annullerede 28
- Slettede 0

Har lært lidt her på nettet??.

Jeg ved det,men venter og ser om du annuler spørgsmålet??.

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 30-10-08 11:03

Egentligt så troede jeg ikke, at det med point var så vigtigt for dem her på sitet. Det drivende må vel være at hjælpe folk, uden at man føler det som et stort offer.

I starten glemte jeg tit det med pointene, men jeg synes faktisk jeg er kommet efter det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-10-08 11:11

Det med point er ikke så vigtigt, men vidensdeling som dette forum er, forventes også at få tilbagemelding om løsning af spørgsmål...................ved at annullere spørgsmål, får andre ikke mulighed for at se resultatet - hvis der altså er noget resultat.

Ps. Du har delvis ret i dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-10-08 12:19

Nej alle kan ikke se alle filer.

Alle webhoteloler, jeg kender, kræver password til alt andet end at komme ind via den almindelige startfil med en webbrowser.

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 30-10-08 15:42

Så vidt jeg ved, så er der en funktion i Frontpage, der gør det muligt at kopiere en tilfældig hjemmeside med alle undersider. Det kan f.eks. være tilfældet hvis man vil lave en hjemmeside og f.eks. vil havde den opbygget præcis på samme måde som en andens. Teksten skifter man så bare selv ud med ens eget indhold.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 100 point
Dato : 30-10-08 16:19

Du har delvis ret, du kan hente det meste ned ,undtagen det som den pågældende har
skjult.

dernæst hvis hj.siden ligger på en mysql database får du ikke meget ud af at hente/snuppe
noget. for al info ligger i databasen, som du ikke har adgang til.

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 02-11-08 16:32

Tak for svaret dk.