/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Nyt wehotel ?? KIG HER!
Fra : taliskoko
Vist : 601 gange
10 point
Dato : 28-10-08 15:54

Står du og skal have nyt eller skifte webhotel kan jeg anbefale www.servage.net

Kontrolpanelt er på dansk, så man skal ikke frygte det ligger i Tyskland.

Brug denne kuponkode og du vil få 25000 Mb extra disk space:
http://www.servage.net/?coupon=CUST36473

Jeg har pt. 4 domæner tilknyttet, uden problemer med nedetid.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 15 point
Dato : 28-10-08 16:25

Hører dette ik' under 'TIP' ???

Hva' spø'r du om ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 16:41

Hvis det er Dansk...................................hvorfor er betingelserne så på Engelsk.

Betingelser
Og så ellers på ikke Dansk.

Citat
Terms of Service
Use of Servage Service constitutes acceptance and agreement to Servage's AUP as well as Servage's TOS (Terms of Service).

All provisions of this contract are subject to the TOS (Terms of Service) of Servage Hosting. and AUP (Acceptable Use Policy). The AUP may be changed from time to time at the discretion of the Company. Subscriber understands that change to the AUP by the Company shall not be grounds for early contract termination or non-payment.

Hvis jeg kobler mig til - skal jeg nok huske at bruge din kode, så der falder lidt af...................

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-10-08 16:41

Tjo, men et tip er det jo ikke som sådan, og jeg er ligeglad med de få point et tip kan give. Jeg giver heller for en glad kommentar i sådan et tilfælde som her hvor det er gråzone.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-10-08 16:44

Eyvind :

Selve servage.net er heller ikke dansk. Skriver jeg det?? Jeg mener, jeg skriver "Kontrolpanelt" er på dansk.

Dansk URL:
http://www.servage.dk/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 16:50

Det er nu ikke fordi jeg frygter noget, men du skriver dette:

Citat
Kontrolpanelt er på dansk, så man skal ikke frygte det ligger i Tyskland

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-10-08 16:57

Jo Jo... jeg er helt med.

Men det var møntet på de der måtte være utrygge ved at skulle have et udenlandsk webhotel. Der er intet at frygte (ej heller mht. sproget) De har (også) dansk support.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 16:57
Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-10-08 17:34

Ja, det er et udemærket hotel med en formidabel Spamfunktion

Tjen gratis hosting

Du får 2 måneder GRATIS web hosting + 25 GB (25000 MB) ekstra diskplads for at referere en ny kunde til Servage. Den nye kunde får desuden også 25 GB ekstra diskplads!

Sådan virker det
For hver kunde du referer får du en bonus på 2 måneder gratis hosting såvel som 25 GB ekstra diskplads til dit webhotel. Den nye kunde du har refereret til os får ligeledes 25 Gb ekstra plads for at lave sig referere!

Tilbyd venner og bekendte ekstra diskplads
Du behøver aldrig at betale for hosting igen!

Det er nemt at komme igang! Du behøver blot at give interesserede personer din coupon code! CUST13930 eller opret en individuel kode her.

Effektive links
En af de mest effektive måder at linke, er med billed links. Vi tilbyder diverse billeder til dette formål.

Mange kunder har også succes med at refere i deres e-mail eller forum-signaturer. Følgende link ville være egnet til det:
http://www.servage.net/?coupon=cust13930

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 28-10-08 18:28

Man skal selvfølgelig bruge min kupon kode, da det er mig der har startet tråden:
Brug denne kuponkode og du vil få 25000 Mb extra disk space:
http://www.servage.net/?coupon=CUST36473

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 28-10-08 18:28

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 18:46

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-10-08 19:26

Citat
Kontrolpanelt er på dansk, så man skal ikke frygte det ligger i Tyskland.

Er du sikker på at det ikke ligger i Tyskland ?
Citat
DK Whois databasen stilles til rådighed af DK Hostmaster A/S, udelukkende for at assistere brugerne i at finde informationer der vedrører domæner. DK Hostmaster A/S kan ikke garantere for nøjagtigheden af disse oplysninger og DK Hostmaster A/S forbeholder sig retten til, ved misbrug, at spærre for adgang til data.

Domænenavn: servage.dk
DNS: servage.dk
Registreret: 2000-10-12
Status: Aktivt

Registrant:

Bruger-id: SG6105-DK
Navn: Servage GmbH
Adresse: Im Grund 9
Postnu. & by: DE-24939 Flensburg
Land: Germany
Telefon: +49 46116098358

Fuldmægtig:

Bruger-id: SG6106-DK
Navn: Servage GmbH
Att.: Steffan Fallesen
Adresse: Im Grund 9
Postnu. & by: DE-24939 Flensburg
Land: Germany
Telefon: +49 46116098358

Navneservere:

ns1.servage.net SA7066-DK
ns2.servage.net SA7066-DK

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-08 19:30

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-10-08 09:41

Nåeh... men takker for påængårnø

Selv foretrlækker jeg nu et 'lødigt' betalings-domain:

http://www.dandomain.dk/

..selvom det kosterBOX'en !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : iah

Dato : 29-10-08 19:59

Citat
Selv foretrlækker jeg nu et 'lødigt' betalings-domain

Vil du dermed påstå at Servage ikke er lødigt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-08 05:20

Jeg opfatter ikke dette som seriøs rådgivning, men som 'snak':
Citat
En af de mest effektive måder at linke, er med billed links. Vi tilbyder diverse billeder til dette formål.

Billedlinks er på ingen måde mere 'effektivt' end alm. tekstlinks, snarere tværtom.

Desuden kan man jo gi' sig til at sammenligne produktudbuddet:

1.) http://www.servage.dk/page/features/
2.) http://www.dandomain.dk/menu.asp?Foldud=produkter&Vis=produkter.htm

..men det er da imponerende features til prisen. Det ka' man ik' komme uden om

</MOLOKYLE>