/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Overraskelses skilt
Fra : dordi
Vist : 612 gange
20 point
Dato : 29-09-08 21:29

på onsdag overtager jeg min butik, og åbner først d 16, da der lige skal bruges tid på indretning.

Vinduerne vil så blive dækket af med brunt papir, men uden på det vil jeg gerne have et overraskelses skilt, hvor på der står noget med at her åbner ny butik d 16.

Men hvordan er sådan en lidt spændende tekst? Nogle foreslag?

Sidder selv med her åbner ny forretning d 16 oktober, velkommen.
MEEEEN bestemt ikke noget wauw over det.

Butikken er selvfølgelig hemmelig indtil åben næsten.

Men en butik med blomster/brugskunst/delikatesser

HJÆLP.........

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-09-08 21:32

Hvad åbner mon her d. 16 oktober...............

og evt......................... vi er selv lidt spændte på hvad det bliver.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-09-08 21:44

Først og fremmest tillykke med butikken - pøj, pøj

Tekstforslag:

Glæder mig til at byde velkommen i xxx (butikkens navn)

Jeg åbner med et flot udvalg af
Blomster - Brugskunst - Delikatesser
16. oktober

Dit navn

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 29-09-08 21:52

HelleBirgitte.

Et lidt anden tekst, da hele navnet og konceptet skal hemmelig holdes

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 29-09-08 21:54

"Gæt hvad der åbner her. Vind et gavekort på ??? kr. SMS til 12 34 56 78. Vi trækker lod blandt de rigtige svar. Gavekort på ??? kr til det FØRSTE rigtige svar."

"Her åbner XXXTIXXXE XXXXI - XXXXXTEX XX XXXET XXXT"

X = lykkehjulskasser. Hver dag tilføjes et nyt bogstav eller to.

(BOUTIQUE DORDI - BLOMSTER OG ANDET GODT)

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 30 point
Dato : 29-09-08 22:00

Okay det havde jeg ikke opfattet

Jamen så hmm ... hvad så med noget lignende som:

Hvad sker der mon her?
Nysgerrig?
Spændt?
Kan du vente til 16. oktober?

Glæder mig til at åbne - og dele det med dig

(dit navn)

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 29-09-08 22:04

Tak for svaret HelleBirgitte. Super duper!

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 29-09-08 22:12

lige et par tips:

Glem det brune papir. Brug blomstrede papirduge, tapet eller lignende, der matcher den stemning, du er ved at skabe i indretningen. Skiltene i de blændede vinduer skal også være i den rette stil. Det skaber positive forventninger.

Husk at hemligholdelsen ikke er et mål i sig selv. Det er et middel til at skabe opmærksomhed.
Ugeavisen er din ven. Indryk en annonce og få journalistisk omtale. Det er bedst hvis du skriver artiklen selv. Journalisterne har travlt og sætter pris på hjælpen. Og så har du bedre styr på hvor meget, der slipper ud.

PØJ Pøj

og god (jule)handel.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-09-08 22:15

Her d 16. oktober så er jeg klar
med en butik med ting til både mor og far
der er både stort og småt hvor overskriften er
"Kvallitet er godt"

Nu kun .........Dage tilbage (som du så skal ændre hver dag

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-09-08 22:16

Nå ok troede ikke du havde så travlt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-09-08 22:55

Jøsses LOOL

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-09-08 22:58

Citat
Jøsses LOOL
Ja det tror jeg nu ikke virker så godt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-09-08 23:01

Nej det kan du ha ret i, men er mindst lisså poetisk, som det du lavede Sunowich LOOOL Det er sån noget man kan skrive på en forretningsdør i en provinsby med 2.500 indbyggere

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-09-08 23:13

den smalsporede verden ifølge klumme Er vinterdepresionen ved at trykke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-09-08 23:24

Der er 2 s'er i depressionen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-09-08 23:27

Citat
Drill aldrig en handicappet , en handicap er også et menneske
Der er sgu en som passer på dig - http://www.kandu.dk/tip18628.aspx men osse sig selv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-09-08 23:28

2 alen ud af et stykke

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 30-09-08 06:40

Tak for point - held & lykke med din hemmelige butik