/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Mappeliste
Fra : mikmeier48
Vist : 765 gange
300 point
Dato : 24-09-08 19:53

Jeg har fået det problem i Frontpage 2003 at jeg ikke kan få vist mappelisten, er der nogen der har et godt råd?

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 24-09-08 20:01

Oppe foroven under indsæt, er der en boks,der står Rude til/fra.Er det den funktion du mangler.Tryk på den

Kommentar
Fra : mikmeier48

Dato : 24-09-08 20:19

Nej det er boksen vis - der hvor der står mapper, sider, udgiv websted og mere

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 300 point
Dato : 24-09-08 21:00

Nu ved jeg jo, at du er en erfaren FP-bruger, men udgiv websted ligger mig bekendt i "filer".
Hvis du ikke kan få vist mapper i vis - mapper og derefter klikke på fanebladet websted og få hele rodbiblioteket er der noget galt hos udbyder.

Prøv at forklar nærmere.

Godkendelse af svar
Fra : mikmeier48

Dato : 25-09-08 15:50

Tak for svaret brokke44. Jeg fik løst det ved at gå i mappen med mine websteder og markere mappen og bede om at den blev åbnet. Her fik jeg så en melding om at Frontpage skulle have mappen tilføjet et eller andet som jeg ikke lige fik læst ordentligt. Nu fungerer det igen

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 25-09-08 16:51

Selvtak - jeg kommer nemt til mine points idag

Jeg går slet ikke den vej.

Jeg åbner stedet i browseren og bruger derefter redigeringsværktøjet og vælger selvklart "rediger med FrontPage". Hvorefter dialogboksen med brugernavn/password dukker op.
Jeg har endnu ikke oplevet, at der er problemer der.

Jeg er klar over, at vi "i gamle dage" redigerede off-line for derefter at udgive/save rettelserne.
Men med de gode bredbåndsforbindelser synes jeg, at dette er overflødigt.