/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
ftp server
Fra : zith
Vist : 868 gange
70 point
Dato : 23-09-08 15:16

davs.

Jeg vil lave en FTP server og har brugt filezilla før men nu da virker den simpelthen ikke den bliver ved med at skrive noget med jeg skal tjekke mine tilladelser og det har jeg gjort og det burde virke.

Så nu vil jeg hører om i kender nogle andre gode nemme gratis ftp servere ????

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 23-09-08 15:22

er G7 ikke blevet freeware ? det er et kanon ftp server program

Kommentar
Fra : zith

Dato : 23-09-08 15:32

aner det ikke hehe kender det ikke. hvordan er det? er det let at sætte op?

Accepteret svar
Fra : berno82

Modtaget 80 point
Dato : 23-09-08 15:56

Det er rigtig nemt, jeg har ikke fundet noget der var nemmere.
Det kan også være det hedder bullit, jeg ikke huske om det skiftede fra Bullit ftp til G7 eller den anden vej.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-09-08 16:12

Hvis du lige taster - adressen - bruger - password - port (21) - lyntilslut
Skulle den da være lige til at bruge.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-09-08 16:13

Altså filezilla

Kommentar
Fra : zith

Dato : 23-09-08 16:59

ja det ville jeg jo osse mene og har lavet en port forward i min router og det hele og den får osse fint fat i den ser det ud til både fra serveren og fra brugeren men når man så taster brugernavn og password så skriver den bare fejl og alt det.

Men jeg vil da lige se på det der G7 eller bullit eller hvad det nu hedder. ;)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-09-08 17:05

Serveren skulle gerne og ha' en mappe med det brugernavn. Og der skal være adgang udefra.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 26-09-08 12:56

jeps men ser osse sådan ud men der sker bare nada.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 26-09-08 13:01

den bullet ftp server er desværre ikke gratis :(

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 26-09-08 13:09

Øv det var synd det er ellers et kanon program

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-09-08 16:27

Det er ikke filezilla som ikke virker.
Men din indstilling af router eller din server.
Sådan er indstillingen på min router.
http://peecee.dk/upload/view/132566

Serveren Allnet har en mappe med tilladelse til brug uden for lokalnettet med password.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 30-09-08 10:58

nej sikkert ikke... men sys den er blevet mere bøvlet at finde ud af den end plejer.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-10-08 11:33

Prøv og læs hjælp filerne. Der er link i menu hjælp eller om eller hvad den hedder i programmet

Kommentar
Fra : zith

Dato : 20-10-08 14:14

Øhh hva?

Læste du spørgsmålet? :)

Kommentar
Fra : zith

Dato : 23-10-08 09:36

Jeg fandt ud af at serv-u ftp server er gratis... og det virker til at det er let at finde ud af :P

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 23-10-08 09:37

Programmet var rigtig godt bare synd det ikke er gratis :(