/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
den der med hastigheden
Fra : anderschr
Vist : 237 gange
20 point
Dato : 22-09-08 22:14

hjælp her står jeg af

søger en løsning/formel til løsning af denne opgave

en knallert kører med en hastighed på 30 km/h. knallerten passerer en bil i det øjeblik, bilens hastighed er 1,6 m/s i knallertens bevægelsesretning. bilen accdelererer med 1,2 m/s2.

A) hvilken hastighed har bilen i det øjeblik den passerer knallerten.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-09-08 22:19

Lektier laver vi ikke for dig.

Annuller spørgsmålet
Fra : anderschr

Dato : 22-09-08 22:26

har vist givet det indtryk at jeg skal ha lavet mne lektier herinde der er ikke tilfældet men sletter derfor mit spørgsmål