/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
kan man det? Frontpage?
Fra : ingelein
Vist : 682 gange
20 point
Dato : 20-09-08 19:14

Hej
Jeg ville stille et spørgsmål om hvordan man får fat i Frontpage , som fandtes sammen med Win 98 udgaven. Jeg har både været på dyrt kursus i programmet og har arbejdet med det for snart 5-6 år siden = ALT er så godt som glemt.

Nu ville jeg ikke belemre for mange Kandu'er med et spørgsmål, som har været fremme. Jeg stødte på nedennævnte link
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=121780. Jomfruane har bare annulleret spørgsmålet. Hun har da fået mange finde svar. At hun så finder på noget helt andet, synes jeg ikke berettiger til at man annullerer et svar. Hun har jo under alle omstændigheder mistet sine 200 points. Der var jo mange finde svar, som også jeg har haft glæde af nu.

Men lad mig spørge? Hvor downloader jeg den seneste version af Frontpage - går ud fra at det er FREE download. Kunne jeg bruge programmet fra min gamle Win 98 skive?

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-09-08 19:15

Øv, mente selvfølgelig fine svar
Ingelein

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-08 19:22

Ved ikke hvor du downloader frontpage, men prøv dette gratis program Kompozer http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.php

På siden er der en guide til programmet og nederst et link til download.

Når du har lavet sider før, så er det ikke svært at bruge Kompozer.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 20-09-08 19:24

FrontPage 2000 ligger på cd sammen med Office 2000.Har du lige været på kursus, tror jeg de brugte FP 2003. Den skal man købe særskilt. Har selv lige taget kursus i frontpage. Der brugte de 2003. Pris for cd ca.6-700 kr.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-09-08 19:26

FrontPage ligger i Office 2000, jeg tror ikke du kan downloade den gratis.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 20-09-08 19:43

Hej til Jer, som har været så hurtige til at svare

Det er 5-6 år siden jeg har været på Frontpage kursus, men har da alle materialer og filer derfra endnu.
Jeg har slet ikke tænkt på at Frontpage ikke længere er i Office pakken, fordi jeg ikke har haft brug for den.

Findes den ikke på Office 2003 skiven?

@bentjuul
Jeg tror at du een gang tidligere har henvist til Kompozer programmet, men linket til Ludvigsen var ok, men Kompozer kunne ikke downloades på grund af en fejl. Jeg prøver lige igen.

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-09-08 19:48

så downloader du det bare http://mozilladanmark.dk/produkter/kompozer/ nederst på siden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-08 21:56
Accepteret svar
Fra : Mad_Nuser

Modtaget 20 point
Dato : 21-09-08 13:42

hej her kan du hente Frontpage 2003 (kører dog ikke på Vista)
http://www.jelsbjerg.dk/fun/frp2003.zip

mvh Mad-Nuser

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 22-09-08 19:29

Hej Mad_nuser
Linket du'r desværre ikke - filen er beskadiget.
Hilsen Ingelein.............turde heller ikke åbne den

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 22-09-08 22:58

hej jeg har lige pakket den om så du skal bare pakke den ud i en mappe og køre setup filen

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 24-09-08 15:15

Tak for svaret Mad_Nuser.
Du er en skat!
Mange venlige hilsner Ingelein