/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
MPG/MPEG/WMV til VCD/SVCD
Fra : IceCap
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 14-03-03 21:35

Nogen, der kender et godt gratis progz, som kan konvertere MPG/MPEG/WMV så de kan brændes som VCD eller SVCD?

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 15-03-03 02:32

Hej IceCap!

Her er lige et par link!

http://download.com.com/3150-2193-0-1-0.html?
der ser ud til at være mange spændende også gratis.

http://download.com.com/3150-2248-0.html?tag=dir
Prøv lige at lægge mærke til SoftDisc 1.55 - jeg har ikke selv prøvet; men det ser da ud
til at der er en mulighed og så er det også gratis.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-03-03 12:05

Øhhh! Kan brænderprogrammet Nero ikke det?

Søren

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 15-03-03 12:18

Jo, men der er noget med, at det tager meget lang tid...

Kommentar
Fra : Chimera2k3

Dato : 23-07-03 17:53

hvordan gør man med nero??
er det ikke meget besværligt??

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 24-07-03 04:38

Der er nogen bugz i Nero har jeg erfaret. Har fået anbefalet "Fireburner" andetsteds, desværre ingen lejlighed til at prøve det endnu. Men det er vist bedst til *.cue og *.bin filer..........

Kommentar
Fra : fozz

Dato : 07-08-03 17:35

jeg kan kun sige 1 ting.. www.vcdhelp.com .. Ultimativ side med guides til ALT! :)

//Fozz

Annuller spørgsmålet
Fra : IceCap

Dato : 05-03-06 01:50

Det her fik jeg så vidt jeg husker intet ud af. Har glemt at lukke det engang.