/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Citrix presentation Server....
Fra : ingelein
Vist : 578 gange
30 point
Dato : 14-09-08 20:30

Hej
Jeg er ved at slette en masse programmer fra min arvede PC. Lige nu er jeg stødt på programmet kCitrix presentation Server Client og Microsoft visual C++ 2005 Redistributable. Hvilken gavn gør de og har jeg brug for dem?

PC'en har været min søns hjemmearbejds pc. Han er værktøjskonstruktør og har måske haft brug for at kunne gå ind på firmaets server.

Yt eller beholde?

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : myg

Dato : 14-09-08 20:31

yt

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 40 point
Dato : 14-09-08 20:50

Citrix bygger på at du logger på en server og arbejder på denne.. du har ikke noget at bruge det til hvis du ikke har en brugerkonto på serveren

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 14-09-08 21:00

Hej og tak
Hvad så med microsoft visual C++ 2005 Redistributable?

Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : myg

Dato : 14-09-08 21:02

også yt - dy skal ikke bruge programmeringsutilities

Kommentar
Fra : myg

Dato : 14-09-08 21:05

det er et runtime program til programmeringssproget visual C++

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 24-09-08 15:16

Tak for svaret buch78.
Der var andre der også svarede, men jeg kan bedre li' at der også fulgte en forklaring med.
Mange venlige hilsner Ingelein