/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
hvad sker der ?
Fra : bublebee
Vist : 523 gange
100 point
Dato : 14-09-08 19:23

Nu har jeg indenfor 14 dage mistet mine 2 gule mollyer - de begyndte begge at virke forstyrrede og som om de havde mistet balancen og nærmest væltede og så bare lå med hovedet ned ad mod bunden.

Ingen af de sorte har artet sig sådan - hvad går der galt ?

Kan vandet få for meget ilt eller ? det kan da kun optage en hvis mængde og ikke mere.

Så hvad er det der går galt ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-09-08 20:25

Du skal ned til dyrehandleren, fiskene er ramt af sygdom.

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 100 point
Dato : 15-09-08 07:24

Der findes en person i Sønderborg som har en dyrehandel og han ved alt om fisk.
Tag og skriv til Allan på: info@dinedyr.dk
Hvis han ikke kan hjælpe dig er der ingen der kan.

hawaii7

Kommentar
Fra : meller147

Dato : 11-10-08 17:18

fiskene er sikkert ramt af sygdom, skynd dig ned til dyrerhandlerne og få ham til at sige hvad der er galt, han kan måske også sælge dig noget imod det

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 12-10-08 18:32

Tak for svaret hawaii7.
Jeg skrev til ham og fik det svar at mollyer sjældent bliver meget mere end 1 år i snit, så det var derfor, da symptomerne passede ok med at de blev gamle. Og ingen fisk er døde eller har opført sig underligt siden :)