/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
poser under øjnene
Fra : jensviggo
Vist : 1132 gange
50 point
Dato : 12-09-08 02:12

jeg får engang imellem poser under øjnene hvad mon det skyldes

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 12-09-08 02:23
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-09-08 07:20

Der kan være flere årsager.

Du har sovet et varmt sted, det kan være arveligt, vædskeophobning, du har grædt.

Du kan ikke gøre meget andet end, at komme noget koldt på, eller bare vente til det forsvinder i løbet af dagen (for det er vel mest udbredt om morgenen?)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-09-08 08:43

Som Troels Trier synger Poser under øjnenene det får man af at drikke whiskysjusser Ellers er det for lidt skønhessøvn

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-09-08 09:33

For meget søvn eller stærkt varierende søvnperioder over en uge kan også udløse det.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 12-09-08 09:57

For lidt søvn, for usund levevis. Meget salt mad.

Når du har poserne, så prøv at se tilbage på dit vædskeindtag, din søvn, mad mm inden for det sidste døgn.

Har du væske andre steder fx fødderne?

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 12-09-08 18:18

:-Efter tidspunktet at dømme, er der måske een af to årsager: For lidt søvn samt udsvævende livsførelse. (Kærestesorger)
Prøv at lægge agurkeskiver på øjnene når du tager din skønhedssøvn, hvilket du åbenbart trænger til!
MVH kryds

Accepteret svar
Fra : lille-elisabeth

Modtaget 50 point
Dato : 13-09-08 09:30

poser under øjnene skyldes at du ikke har sovet ordenligt fordi der var for varmt, eller at du enten har grædt før du faldt i søvn , eller ar der har været fukt i rummet.

du kan ptøve at komme en BLIDansigts crem under øjnene, ellers skule de berømte agurkeskiver vist nok oss virke her

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 16-09-08 04:22

Du har evt. ikke været nok ude i "frisk" luft.

Kommentar
Fra : cillehvid

Dato : 16-10-08 21:41

Jeg har hørt at man kan "fjerne" poserne under øjnene ved blot at tage to teskeer og ligge dem kort i fryseren, hvorefter hovedet af skeen skal placeres under øjet og ellers bare holdes der til skeen har nogenlunde samme temperatur som kroppen.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 20-10-08 08:53

Tror nu det var bedre at løse problemet i stedet for at putte kolde skeer og agurker på øjnene :)
I længden er det mere klogt.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 05-11-08 11:24

Tak for svaret lille-elisabeth.