/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Frontpage 2003 på Vista
Fra : bkr48
Vist : 591 gange
100 point
Dato : 11-09-08 09:56

kan ikke få Frontpage 2003 til at køre på Putteren?. Når jeg har instaleret den, kan jeg ikke finde den i alle programmer, ej heller i stifinderen.Går jeg ind i fjern programmer er den der.På et tidspungt skrev den, der er en anden version af Frontpage. Nu har jeg fjernet Office 2000. På maskinen var den en prøveversion af Office 2007, den har jeg også fjernet. Kan stadigt ikke instaler Frontpage 2003.
Hjælp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-08 10:05

Rens ud....

Den kan stadig se der er "rester" af den anden....

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 11-09-08 10:13

Hvordan rense ud?Er det ikke væk, når jeg har fjernet alt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-08 10:30

Jo - men det har du jo tilsyneladende IKKE....

Så rens registreringsdatabasen
Fjern evt. mapper som afinstalleringen IKKE har fjernet...

Er du i tvivl...

Brug denne - den skal nok finde resterne

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 11-09-08 11:59

Nu har jeg kørt Ashampoo Unistaller Platinum 2. Fjernet alt hvad den bad mig om.
Har igen instaleret FrontPage. Findes ikke i programmer. Under fjern programmer figurer den.Højre klik ker på den.Besked:
den funktion du prøver at benytte er på netværksressource, som ikke er tilgængelig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-08 12:05

Brug nu den uninstaller jeg foreslår - den kan en masse de andre IKKE kan...

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 11-09-08 12:14

Jeg er opvokset på Lars Tundskids mark. Der lærte vi ikke Engelsk. Derfor brugte jeg den anden

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-08 12:36

Citat
Der lærte vi ikke Engelsk

Hvordan hulan kan du så bruge FRONTSIDE (frontpage)

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 11-09-08 12:46

Selve programmet er på Dansk.Alt hvad jeg skal gøre for at oprette min hjemmeside, foregår på Dansk. Den laver selv kodesproget. Jeg har i flere år haft en hjemmeside, den var lavet i Frontpage 2002.Om to måneder skal jeg på aftenskole,lære at bruge version 2003. Derfor skal den på min bærbare. Her har vi også grunden til at jeg ikke ønskede en maskine med vista. Da jeg kender xp rimeligt godt. Endte alligevel med vistaen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-08 12:49

Ja - så bliver jeg dig svar skyldig...

Jeg kender ikke noget DANSK program der gør det samme som revouninstaller....

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 11-09-08 12:57

Achampo er også på Engelsk. Jeg holder en blad K-Computer, deri var der vist hvordan man gør, på Dansk.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 11-09-08 13:00

Eftersom FrontPage er udgået af handlen, sådan cirka samtidig med at Vista dukkede op, kunne jeg forestille mig, at FrontPage ikke kan køre på Vista.
Jeg beholder min XP - det ved man, hvad er !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-08 13:29

Hov...

Det er vel ikke sådan at din FP2003 er en UPGRADE version

Så er du nemlig nødt til at installere 2000 først....

FP2003 kører på Vista.....

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 11-09-08 13:38

Citat
FP2003 kører på Vista

Jamen, så blev man så meget klogere.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 11-09-08 13:54

Problemet er, at er der blot ET nyere officeprogram på maskinen - nægter installer at installere (nedgradere)....

ALTID de ældste først - derefter kan opgraderes - eller nyere officeprogrammer installeres....

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 11-09-08 14:36

Problemet er løst:
Har hele tiden kunne se Frontpage i fjern programmer,så den måtte jo være et sted.
Nok en "fejl 40 ".
Når jeg trykkede på alle programmer, var den der ikke?.
Der ploppede en lodret meny op.
I bunden var der en pil mod venstre,fed tekst med TILBAGE.
Så ploppede der en vindue op med flere programmer. Der var den.
Nu kører vista med fp 2003
CD en er en købt med frontpage 2003
Det tog kun 6 timer, jeg skal dæleme godtnok sige jeg har fået set mig omkring inde i vistas indvolder.
Refi du får tak,for alle de gange du har svaret. Går nu til godkend svar

Godkendelse af svar
Fra : bkr48

Dato : 11-09-08 14:37

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-09-08 14:41

Selv tak....

Hovedsagen er jo at det lykkedes - held og lykke med det...