/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Adressekartoteket der blev væk
Fra : ilgp
Vist : 479 gange
100 point
Dato : 24-08-08 15:10

Hej med jer kan`duere.Nu har jeg klaret de fleste problemer med min pc.Nu mangler jeg bare at få adressekartoteket tilbage i venstre side på outlook express.Det har jeg fået slettet,så jeg kun har mapperne stående.Ved godt at jeg kan gå op i selve adressekartoteket,men vil gerne have det i venstre side under mapperne.Jeg har prøvet forskellige ting,men ikke det rigtige åbenbart.Håber at der lige er en frisk kanduer som kan hjælpe mig!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-08 15:31

Op i visning og layout (husker ikke lige hvad den hedder i express)

Der kan du "hakke af" hvad du vil have vist

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-08 15:34

vis - layout - kontaktpersoner (sæt flueben i )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-08 15:42

Så var det jo rigtigt husket

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-08-08 15:52

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 24-08-08 16:47

Tak for svaret miritdk.Mange tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-08-08 08:20

velbekomme