/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Hvordan opsætter man en router
Fra : mavi01
Vist : 741 gange
50 point
Dato : 24-08-08 12:46

Jeg har aldrig prøvet at opsætte en router, er der nogen der kan gi en hjælpende hånd
Hilsen
Viggo

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 24-08-08 13:16

Viggo - det vil hjælpe noget, hvis du fortæller navnet på din router.

Og derudover vil det være en god ide fremover, at acceptere nogle svar:

Citat
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 13
- Slettede 0
Ialt 14

Du har aldrig accepteret et eneste svar!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-08-08 18:38

Hvad hedder routeren.
Har du den CD som fulgte med routeren.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-08-08 21:37

Ja vi vil gerne hjælpe dig, men så må du først lære at påskønne andres hjælp, god eller dårlig. Men at ignorere ved at annulere, er ikke god skik.
Det er ikke fordi vi er ude efter dine point, for de er ikke meget værd i daglig handel, da de ikke kan bruges til andet end en pegepind for hjælpsomhed.
Da du tilsyneladende er ung her i dette forum, så prøv at formulere dit spørgsmål så detaljeret som muligt; det plejer at give et hurtigt og brugbart svar!

Accepteret svar
Fra : sallyalli

Modtaget 50 point
Dato : 25-08-08 15:42

Du kan altid går ind på den hjemmeside som routeren hedder. Der findes der altid noget hjælp.

Godkendelse af svar
Fra : mavi01

Dato : 26-08-08 11:20

Tak for svaret sallyalli.