/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Clairvoyance
Fra : jannie010
Vist : 362 gange
100 point
Dato : 22-08-08 16:12

Hej

Jeg har engang hørt om mennesker, der har evner til at "finde" stjålne ting. Vil gerne i kontakt med en, der kan finde frem til min bil, som er blevet stjålet. Er der nogen herinde, der har erfaring med det, eller kender nogen der har?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-08 16:21

Citat
Vil gerne i kontakt med en, der kan finde frem til min bil,

Har du prøvet Politiet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 16:28

Den kører i Hvide Rusland i øjeblikket

Kommentar
Fra : jannie010

Dato : 22-08-08 16:30

Sjovt hva.. har oprettet indlægget under "spiritisme" fordi jeg gerne vil høre fra folk, der kan svare på mit spørgsmål

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 16:42

Og det tror du på,
jeg tror kun på julemanden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-08-08 16:53

og jeg har evner i den retning.
tit og ofte når min telefon ringer ved jeg faktisk to skekunder før,
nu ringer det og jeg ved hvem det er.
Nummerviser er overflødig i dette hus.

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 22-08-08 19:15

Ja folk tror selv at de er meget morsomme og ved helt bestemt at clairvoyance er fup. Men de fleste af de mennesker der tror på det og som ved at de kan det - tja de er jo også helt sikker på at de har ret. Og så kan det jo være meget svært at vide hvem der har ret, og alle har vel ret til at man lader usikkerheden og tvivlen komme folk til gode. Hvem ved det kan jo være at bilen bliver fundet, og så er meget jo vundet.

Jeg vil foreslå dig at gå ind på www.selvet.dk jeg vil tro at du derinde kan finde nogle mere seriøse mennesker der kan svarer på dit udmærket spørgsmål. Mener at du er nød til at oprette dig for at komme ind i forum.

Held og lykke

Annuller spørgsmålet
Fra : jannie010

Dato : 23-08-08 19:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål