/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Søger gammel ven i USA
Fra : arnely
Vist : 685 gange
100 point
Dato : 22-08-08 14:23

Jeg er leder efter en gammel ven i USA. Jeg har været inde på flere hjemmeside, hvor jeg måske har fundet vedkommende. Problemet er at jeg skal betale for og få de sidste oplysninger, som tlf., de sidste 5 adr. vedkommende har boet på. Der er også muligt at få andre relevante oplysninger.

Som nævnt skal jeg betale for at få oplysningerne, hvad også er ok. Men her støder jeg på et problem. Man kan ikke som dansker (af de sider jeg har været på) komme til at indtaste de oplysninger, som gør at jeg kan komme videre. Eksempelvis bliver jeg spurgt om hvilken stat jeg er fra. Dette kan jeg jo ikke svare på, da jeg sidder i Danmark. Og så kan jeg ikke få lov til og komme videre.

Jeg har nogle gamle telefon nemmere på vedkommende, og de ser ud til og være mig til stor gavn. Men som skrevet, kan jeg ikke komme videre.
Nogen der har et forslag og en løsning.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 14:30
Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 22-08-08 14:36

Prøv facebook

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 22-08-08 15:00

Thomas> Har prøvet facebook. Hvad har givet 4 mulige efternavne, som kunne være famile. Dem har jeg skrevet til for over en uge siden. Men der bliver ikke svaret. Problemet er at det er en dame, så hun har sikkert fået andet efternavn hvis hun er blevet gift siden.

Nordsted1> Har prøvet, men ender samme sted hvor der skal betales og tastes ind. Der komme flere emner op på samme navn, men kan jo ikke ringe til dem alle.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-08 15:21

Lad os da få et link til siden....

HVAD skal du betale med (visa eller andet)

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 22-08-08 16:26

Det er det link Nordsted1 kommer med. Når du så indtaster det navn man søger på ender du i en betaling.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 16:48

Nok et skud i tågen... men måske du kan få videre hjælp her??

http://www.udvandrerne.dk/

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 22-08-08 17:07

Hvis du for neden på betalingssiden vælger PayPal har du mulighed for at taste LAND...

PS...

Du betaler stadig med VISA

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-08-08 18:04

Det er muligt at du kan få hjælp fra dette "tip"

http://www.kandu.dk/tip18461.aspx

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 22-08-08 19:21

Hun er ikke udvandret, men er indfødt Amerikaner

refi - chekker lige din ide.

Betaler med Visa

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-08-08 19:37

Selv om hun er indfødt, kan det da godt være du kan finde en dans/amerikaner der kan hjælpe dig... men jeg kender ikke siden ret godt,så jeg ved det ikke

Godkendelse af svar
Fra : arnely

Dato : 25-08-08 08:05

Nå det er på tide og få afsluttet denne tråd.
Jeg har, måtte betale 60 $ for og få nogle oplysning jeg kan arbejde med. USA er jo et stort land, og der er flere der har samme navn som hende. Hun kan også have skiftet efter navn da hun formentlig er blevet gift, siden.
Havde håbet på, når man betaler 60$, at man også så fik nogle brugbare oplysninger. Dette syntes jeg ikke er tilfældet, da det faktisk ikke føre med frem til hende.
Men tak for hjælpen.