/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
ang hjælp
Fra : overby24
Vist : 946 gange
20 point
Dato : 17-08-08 21:00

hej der ude
min kone har lige fået psp x2 og vil gerne se om hun kan få lidt hjælp er der nogen som ved hvordan man får billederne ud på ens hjemme side samt skrive bordet og er der nogen som også kan hjælpe med efegter på foto
mvh kim

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-08 21:38

der er ikke meget hjælp at hente online - men prøv at lege med det og brug hjælp

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-08-08 22:09
Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 17-08-08 22:49

TeilTak for et par gode links.

Overby24

billeder på ens hjemmeside lægges ud med et ftp lite program i fil formatet jpg, gif som de mest brugte filtyper.

dvs du laver et billede i psp gemmer det som enten jpg eller gif. åbner et ftp program med de informationer der hører til din webudbyder og sender så dine billeder ud.

til skrive bordet
der står du et sted på dit skrive bord og trykker på højre mus tast - tryk på egenskaber - tryk på fanebladet skrivebord - tryk på gennemse og find det billede du vil have på dit skrivebord.

efekter dem er der mange af så lidt mere præcist må du forklare dig på det område.
Mvh Bevi54

Accepteret svar
Fra : dior

Modtaget 20 point
Dato : 17-08-08 22:51

Du kan købe nogle hæfter om PaintShop pro hos boghandleren

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-08-08 23:05
Kommentar
Fra : dior

Dato : 17-08-08 23:07

Tror ikke der er noget at spare ved at købe dem hos Libris..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-08-08 23:24

nej det er bare et alternativ, hvor det er billigst aner jeg ikke.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 17-08-08 23:30
Kommentar
Fra : troldemusdk

Dato : 17-08-08 23:51

Overby24.
Du/i kan låne en del på biblioteket til programmet,gjorde det selv da jeg var nybegynder i det.
Der er også en del sider rundt på nettet med tutorials ( opgaver ) man kan lave efter,på flere sprog
alt efter hvad man nu kan og forstår af sprog.
Prøv www.pspgirl.dk der er de også på dansk.

Godkendelse af svar
Fra : overby24

Dato : 18-08-08 00:08

Tak for svaret dit svar
mvh kim

Kommentar
Fra : dior

Dato : 19-08-08 00:32

Det var da så lidt.
Held og lykke med det