/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Samfund og Familier
Fra : svendgiversen
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 17-08-08 20:40

Jeg stødte tilfældigt på dette forum:
http://www.google.com/alpha/Top/World/Dansk/Samfund/Folk/Personlige_hjemmesider/Familier/

Er det kendt af kandu brugere?

Hvem står bag??

Er det noget vi med fordel kan benytte os af indenfor eksempelvis slægtsforskning???

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 17-08-08 20:57

Det er da ikke andet end links.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-08-08 21:01

Citat
Hvem står bag??

Google

Kommentar
Fra : f.larsen

Dato : 17-08-08 22:49

Som Teil skriver ser det ud til at det er Google.

Citat
Open Directory Project er det største og mest omfattende menneske redigerede katalog på Internettet. Det opbygges og vedligeholdes af et stort globalt samfund af frivillige redaktører.

og videre

Citat
Open Directory er den mest udbredte database af web indhold klassificeret af mennesker. Redaktørerne er den kollektive hjerne bag katalogiseringen af siderne på internettet. Open Directory leverer data til internettets største og mest populære søgemaskiner og kataloger, her i blandt Netscape Search, AOL Search, Google, Lycos, HotBot, DirectHit og flere hundrede andre.

Alle Internet-brugere kan blive redaktører og tilmelde en side, som så bliver vist med et link.

Mvh Frits

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-08-08 08:46

Er det virkelig kun google søgeresultater?

Det var nok disse henvisninger:
"
Hus og hjem > Familie (124)
Samfund > Slægtsforskning (152)
"
der fik mig til at tro, at jeg havde fundet en lillebror til DIS...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-08 10:09

Ja det er kun søgeresultater

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-08-08 10:18

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-08 10:37

velbekomme
ha en god dag

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-08-08 10:46

http://www.chart.dk/index/default.asp

Du kan se lignende på chart