/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer med ny computer
Fra : janemli
Vist : 709 gange
60 point
Dato : 17-08-08 17:45

Har lige købt denne computer: Acer 6920G med blu-ray aspiller..Der er en blu-ray film med computeren..men kan ikk afspille den..ligemeget hva program det er.. Den skriver grafikkortet ikk understøter det.. den kalder det fejlkode 0122

grafikkortet hedder Ati radeon HD 3650

og kan da ikk passe at den ikk kan afspille blu-ray film :S

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-08-08 17:54

Lyder da mystisk at den ikke kan afspille blue-ray når nu den sælges med det?

Prøv at opdatere driver til grafikkort:
http://www.filehippo.com/download_ati_catalyst/

Måske det kan hjælpe!

mvh klaudi

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 17-08-08 18:35

virker desværre ikke

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 70 point
Dato : 17-08-08 18:41

sakset fra andet forum

Citat
langsom, at jeg ikke kan holde det ud, jeg har aldrig været ude for noget ligende, så ligeså snart at ubuntu understøtter mit lydkort, smider jeg nok vista ud. Det er bare ærgeligt at man ikke kan få pengene igen for et produkt, der er så dårligt som vista er. Jeg er dybt chokeret. Min kærestes 4år gamle 1800 mhz med xp kører røven af min spritnye dual core 2100 mhz med vista. Det kan ikke være rigtigt?

Så måske er det din skærm opløsning du skal kigge på

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 17-08-08 18:52

virker heller ikke..og fandt dette her--hvor der står hvilke kort der kan bruge til blu-ray

ATI (recommended requirements): ATI Radeon HD 2400, 2600, 2900,
3400, 3600, 3800 series
så burde jo ikk være et problem

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 17-08-08 18:53

den kan også godt spille 5sek af filmen

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-08-08 19:07

Ring til der hvor du har købt den eller tag den med ned i butikken så kan de vise dig set.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-08-08 13:04

Acer er et legetøjsmærke , hvor man ikke skal forvente så meget, og slet ikke service i butikken.

Men vi hører gerne , hvordan det går.

Godkendelse af svar
Fra : janemli

Dato : 18-08-08 16:27

Tak for svaret frostys.

Var skærmopløsningen