/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
dansk sprogpakke til AVG
Fra : Ammitz
Vist : 916 gange
100 point
Dato : 17-08-08 15:13

Kan man få dansk sprogpakke til AVG-free?

Hvis ja, - så hvor?

Ammitz

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 17-08-08 15:14

Nej, så skal du købe fuld version

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 17-08-08 15:24

Tak for svaret Klaudi.

Så må jeg bruge ordbogen - men tak skal du have for svaret!
Ammitz

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-08-08 15:31

Velbekommen

Du kunne jo evt bruge Avast 4, den kan man få på dansk:
http://files.avast.com/iavs4pro/setupdan.exe

Det kræver at du registrerer dig, men det er gratis.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Spyfus

Dato : 17-08-08 16:28

Tja, man kan undres over at saa mange stadig beholder AVG, naar saa mange test viser, at den er for daarlig og naar saa mange sikkerhedseksperter udtaler, at den simpel hen er for ringe.

Bare se den seneste opdatering. Den har lavet ged for samtlige med den nyeste version, fordi opdateringen indeholdt en alvorlig fejl. De gider ikke engang afproeve opdateringerne, foer de sender dem ud. Haaber det efterhaanden kan overbevise de fleste om, at AVG Free Edition simpel hen er den forkerte loesning.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 17-08-08 17:16

Du kan i Komputer for alle - denne måned se en forklaring på næsten alt fil programmet

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 17-08-08 19:52

Jeg ville blot prøve AVG som var med i "Komputer for alle", - og da jeg havde fjernet Avast og installeret AVG søgte jeg sprogpakke på dansk. Nu har jeg så fjernet AVG igen, og lagt Avast tilbage, - den er da til at forstå. Iøvrigt prøvede jeg lige at scanne engang med AVG for at se hvordan den tackler spy-ware, og jeg kunne ikke finde nogen steder, jeg kunne slette evt. filer som kunne være dårlige for min PC (jeg er ret dårlig til at forstå engelsk). Jeg forsøgte herefter at scanne med Super-antispyware - den fandt 16 kritiske, som jeg kunne slette herfra.
Altså konklusionene er, - jeg beholder Avast til at scanne virus og Super-antispy-ware - (som er nem, selvom den er på engelsk) - til det den er god til.
Tak for deltagelsen til alle.
Ammitz