/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express problemer
Fra : foxterrier
Vist : 608 gange
100 point
Dato : 14-08-08 12:17

Jeg kan modtage mails,
men når jeg vil læse dem skriver den kan ikke indlæse mine mails

Hvis jeg ønsker at sende siger den det samme

Løsnings forslag ønskes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-08-08 12:26

Den må du lige uddybe lidt ......

Hvad skal den indlæse for at sende ??????

At der er noget i en mail du ikke kan læse kan have flere årsager.....

Så kom lige med lidt flere oplysninger...

Styresystem er vel XP.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-08 12:42

det er som regel MSOE.DLL der ikke kan indlæse

hent denne fil:
http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/OE6.exe

Når filen er hentet skal du genstarte Windows. Undlad at starte Outlook Express

Dobbeltklik på det programfix du netop har hentet

Klik på Start i den lille programboks der kommer frem

Vent et kort øjeblik mens programmet overskriver de defekte systemfiler i OE med de nye - når det er overstået genstarter du maskinen igen

Kommentar
Fra : foxterrier

Dato : 14-08-08 12:43

Ja, styresystemet et xp

Det skal forståes sådan

Når jeg har modtaget mails,
herefter ønsker jeg at læse dem, også siger den kan ikke kan indlæse
altså åbne mailen.

Kommentar
Fra : foxterrier

Dato : 14-08-08 12:51

jeg har hentet filen ved tdc

nu skriver den at den ikke er konfiguret rigtigt, og kan stadig ikke indlæse mails

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-08 13:32

konfigurationen af outlook express er noget du skal foretage dig - så nu er du nødt til at komme med yderligere oplysninger

hvad står der under de forskellige faner i konti ?

btw - har du andre fejl på din pc ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-08-08 13:42

vi prøver lige lidt andet

Gå i kontolpanel-tilføj/fjern programmer- tilføj/fjern windowskomponenter, fjern flueben ved outlook express.

Genstart, sæt så flueben ved outllok express igen. Se så om det virker .

virker ovenstående ikke så forsøg med denne løsning:

Indsæt din xp i cd drevet - luk det vindue der viser sig - gå i start - vælg kør og skriv : sfc /scannow (mellemrummet skal være der mellem sfc og /) - tryk enter

du får ingen meddelelse om noget - men genstart lige maskinen og se om det så hjalp

Kommentar
Fra : foxterrier

Dato : 14-08-08 14:33

Gå i kontolpanel-tilføj/fjern programmer- tilføj/fjern windowskomponenter, fjern flueben ved outlook express.

Genstart, sæt så flueben ved outllok express igen. Se så om det virker

Jeg gjorde som du skrev, men dette hjalp ikke

Har søgt andet sted, og fandt et sted hvor de sagde at man skulle gå ind i programmer - system
og her ændre datoen til en dato man vidste det fungerede - det gjorde jeg - OG NU FUNGER DET

Tak for alle svar.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 14-08-08 15:23

Ja det er klart nok - dukunne sikkert også have klaret det ved at trykke på f9 (opdatering)

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 14-08-08 16:43

jamen når enden er god så er alting jo godt - fino du fandt en løsning selv

Godkendelse af svar
Fra : foxterrier

Dato : 14-08-08 22:19

Tak for svaret miritdk.

Du var den der brugte mest energi på at hjælpe mig............, TAK

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-08 00:38

hvis energi belønnes så fortsætter jeg da gerne - men godt du fik klaret den