/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Jeg kan ikk se film
Fra : Westwod9830
Vist : 664 gange
50 point
Dato : 12-08-08 12:23

Jeg ikk se film mere... Det skete igår og uanset hvad jeg er der intet der hjælper. Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 12-08-08 12:31

hejsa.

kan du uddybe det lidt mere??
er det i MP eller på nettet eller fra dvd??

Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 12-08-08 12:41

Når jeg f.eks går på youtube.com siger computeren at den magler flash og det hjælper intet at installere det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-08-08 12:41

Prøv at lave en gendannelse af Puteren til før problemet opstod Ellers hent og installer http://www.pcworld.dk/download/56/1434 Den kan spille alt

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 12-08-08 12:46

vil os råde dig til at finde et gendannels punkt og ligesom starte på en frisk, ku være en vira der går ind og blokkere på alt nyt installeret, har selv haft noget ligende.
Bare find dig et punkt fra, hvor du har formateret og installeret alle drivere osv. det tager kun et par min.

Kommentar
Fra : JeffO

Dato : 12-08-08 12:47

VLC-player virker ikke som flash-afspiller på nettet.

Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 12-08-08 13:45

Nej jeg skal bruge noget der kan få flash til at køre

Accepteret svar
Fra : scootergrisen

Modtaget 50 point
Dato : 12-08-08 14:00

Jeg har sjovt nok også problemer med en chat som bruger java og flash og jeg kan heller ikke få den chat til at virke på en af computerne men youtube virker fint nok.

Men altså du skal jo installere og verficere både nyeste java og flash.
når det er gjort så du sørge for at checke din broswer har java og flash og javascript aktiveret, det er sikkert det sidste som du ikke har gjort.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-08-08 15:46

Citat
Nej jeg skal bruge noget der kan få flash til at køre

Hvis det er DEN ENESTE løsning du kan bruge.....

Formater din komputer
Læg Win ind igen
Opdater

Så virker det....

Godkendelse af svar
Fra : Westwod9830

Dato : 13-08-08 17:30

Tak for svaret scootergrisen.