/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kataloger.
Fra : Mosebaek
Vist : 594 gange
100 point
Dato : 12-08-08 08:14

Hvorfor kan jeg ikke mere se f.eks. Bilka og Netto`s tilbudsaviser.
Der sker kun det at den runde cirkel,midt på skærmen kører og kører.

Her er linket.Ser den "rigtig" ud.
http://viewer.zmags.com/showmag.php?linksid=1153&pageid=3

Er det mon opdateringer,det er galt med.
Står lige og skal i Bilka,så det er ret irriterende.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 12-08-08 08:21

Linket kører fint, måske mangler du noget java eller adope flash player

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-08 08:33

Det plejer at virke fint.Men her for en måneds tid siden,var det slut.

Citat
måske mangler du noget java eller adope flash player

Hvordan kontrollerer jeg dette.Er ikke så meget for større indgreb i slige ting.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 12-08-08 09:32

Gå ind i kontrolpanel. Find java og opdater derfra

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 12-08-08 09:34
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-08-08 13:45

Jeg vil gætte på at Bilkas egen server var overbelastet i anledning af starten på udsalget i søndags.

Linket virker fint nu.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-08-08 13:46

Undskyld, fik ikke ikke læst at problemer har været der i 1 måned.

Der er kommet en opdatering til Java, den skal du hente og installere.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-08-08 20:23

Har opdateret.Desværre ingen ændring på problemet.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : axelbjarne

Modtaget 100 point
Dato : 13-08-08 16:51

Prøv at lave en sfc /scannow.

Gå i kontrolpanel/Udseende og temaer/mappeindstillinger/Vis/fjern markeringen i Skjul beskyttede operativsystemfiler/Skjel filtypenavne for kendte filtyper/
Sæt markering i: Vis skjulte filer og mapper

Find din styresytems CD frem Windows XP, sæt den i et drev og når den starter op, så tryk på afslut. Så ligger og er klar til at blive brugt, når du går ind i kør og skriver:

sfc /scannow og trykker ok, så vil den kontrollere dine systemfiler. Der forsvinder/eller bliver ødelagt nogle hen ad vejen.

Når den er færdig og du har genstartet så installerer SP3 igen, for der mangler garanteret også nogle filer derfra.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-08-08 19:41

Jeg har kun SP1.Det har fungeret fin indtil nu.Jeg har aldrig været god til opdateringer.
Det er også kun Bilka og Nettos sider jeg ikke kan åbne.Alt andet kører fint.
Jeg har ingen windows CD.Var preinstalleret.(Medarbejdebredbånd).

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-08-08 10:12

Tak for svaret axelbjarne.

VH.Mosebaek.