/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sikkerhed indtrængen Adobe SWF
Fra : minnam
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 10-08-08 06:59

Jeg har opdateret Adobe Shockwave player og nu får jeg flere advarsler fra Norton om at der er forsøgt indtrængen på min computer. Navn på risiko hedder "HTTP Adobe SWF Remote Code Exec" . Indtrængen bliver heldigvis blokeret men hvordan finder jeg og fjerner problemet/ filen ??
Jeg har scannet for virus med mit Norton program og også kørt TweakNov RegCleaner og der er ikke noget..

jeg har søgt lidt rundt og fundet på NOrton dette: "This signature detects an invalid FLV file that can overflow a buffer in Adobe Flash Player" men de angiver ikke hvordan jeg fjerner filen..

kan nogen hjælpe så takker jeg..

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 10-08-08 08:22

har du forsøgt at afinstallere alt gammelt adobe og opdatere til nyeste version i første omgang ? (det er kendt at adobe har har en sårbarhed der i den grad udnyttes)

Ellers søg lige hjælp her - gratis selvfølgelig:

http://www.malwarecheck.dk/forum/

efter tilmelding så læg dit spørgsmål i kategorien runscanner forum

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 11-08-08 21:56

Hent gratis Secunia, der scanner din computer for usikre programmer, og anviser hvordan du løser problemet ved hjælp af opdateringer.

https://psi.secunia.com/

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-08 03:58

Du ska bare opdaterer flash playeren til den nyeste som
miritdk snakker om,det var et problem i en gammel/ældre version som er rettet i nyere versioner,old new's

axelbjarne ide er en god ideså kan du tjekke om du skal have hentet sikkerheds opdateringer til andre programmer du har på pc'en,jeg bruger nu online skanneren
med den korte skanning.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-08-08 03:59

hemligheder

Godkendelse af svar
Fra : minnam

Dato : 12-08-08 11:44

Tak for svaret miritdk.

afinstallering og genindstalling virkede.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-08-08 15:27

velbekomme