/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
Hvem er klumme 3/-9
Fra : klamigen-lol
Vist : 843 gange
60 point
Dato : 10-08-08 01:25

Håber vedkommende er

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 10-08-08 01:33

Hvad er baggrunden for det spørgsmål?? Jeg har synes jeg har set den profil før...............mon ikke man skulle holde sig borte fra steder, hvor der vitterligt sommetider kommer seriøse mennesker med store problemer. Hvis jeg svines til af denne spørgsmålsstiller eller hans venner........går jeg videre til admin!!!!

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 10-08-08 01:33

Accepteret svar
Fra : bøllebob

Modtaget 40 point
Dato : 10-08-08 01:36

En af vennerne

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 10-08-08 01:41

Citat
Hvad er baggrunden for det spørgsmål?? Jeg har synes jeg har set den profil før...............mon ikke man skulle holde sig borte fra steder, hvor der vitterligt sommetider kommer seriøse mennesker med store problemer. Hvis jeg svines til af denne spørgsmålsstiller eller hans venner........går jeg videre til admin!!!!

FUCK dig klumme____________________

OG gå du ENDELIGT_ til en skide ADMIN___________
HVIS DU FINDER DEM/ HAM, VIL JEG PERSONLIGT GERNE HAVE ET PAR
MEGET små og ikke BORGERLIGE ORD MED SKIDERIKKEN.

BTW: ER DU NU SIKKER PÅ DU IKKE ER fucking // KLAM IGEN ? = KLUMME
kENDER DIG IKKE; MEN SKAL DA GERNE SMADRE DIG ET PAR PÅ DIN HOVEDE
mf_ dig
ELLERS ANMELD MIG TIL ???????? DU KENDER SELV VEJEN
OG JEG KENDER lille dig stakkels menneske OG ADRESSEN.

hUSK NU AT HAVE BEVISERNE IORDEN_før du pisser på andre/ IGEN.

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 10-08-08 01:43

Citat
vitterligt sommetider kommer seriøse

Øhhhhhh_/ fra HVEM.
klumme___ eller hvad du NU hedder_?

Du er sgu bedre end lattergas.

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 10-08-08 02:02

bøllebobCITAT_____sorry.
Citat
Jeg hedder Morten og er 56 år gammel. Jeg bor i en større stationsby i Vendsyssel i en stor lejlighed, yderst centralt beliggende. Jeg er katteejer på 25. år tidligere opdrætter, nuværende ejer af en Burmeser, 1 Hellig Birma samt 1 huskat. Jeg er fritidspolitiker indenfor sundhed og handicap og interesserer mig meget for samfundsanliggender. Hvis I har et spørgsmål, så kontakt mig gerne, så skal jeg svare efter bedste evne. Jeg har iøvrigt haft mange slags kæledyr; dog ikke krybdyr og kamphunde

Til tider ville jeg virkeligt gerne tro på dig_______MEN
og alt klumme, den kan alla sgu have lavet bedre/ VÆRRE
Politiker og ikke tør oplyse en adresse/ blacklister bruger i hobetal

GOD/t VALG_FLÆSK

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 10-08-08 02:06

Citat
1 Hellig Birma samt 1 huskat. Jeg er fritidspolitiker indenfor sundhed og handicap

Så mange bor der HELLER ikke DER/ _____VEL
Prøv at kontakte den lokale// ??? katte/ burma/ vælger forening
Giv dig til kende OG JEG SKAL UNDSKYLDE ALLE__steder.

Godkendelse af svar
Fra : klamigen-lol

Dato : 10-08-08 02:30

Tak for svaret bøllebob.
KENDER DU '' VENNERNE'' >> ELLER VIL DU HAVE EN ANVISNING / __--->>>henvisning

Citat
Jeg hedder Morten og er 56 år gammel. Jeg bor i en større stationsby i Vendsyssel i en stor lejlighed, yderst centralt beliggende. Jeg er katteejer på 25. år tidligere opdrætter, nuværende ejer af en Burmeser, 1 Hellig Birma samt 1 huskat. Jeg er fritidspolitiker indenfor sundhed og handicap og interesserer mig meget for samfundsanliggender. Hvis I har et spørgsmål, så kontakt mig gerne, så skal jeg svare efter bedste evne. Jeg har iøvrigt haft mange slags kæledyr; dog ikke krybdyr og kamphunde.

SÅ åbentlyst KLOGSKAB PÅ ALT / ANDET END DETTE FORUM__=
GIV DIG TIL KENDE__

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 10-08-08 02:36

Hvis vedkommende halvhjerne kender min adresse så skriv den da! Sagen er i øvrigt overgivet til politiet.

Kommentar
Fra : bøllebob

Dato : 10-08-08 02:49

ram3ramram hævder jo at kende min adresse. Jeg har indgivet en politianmeldelse af hans trusler; jeg har ligeledes OMGÅENDE bedt om at blive slettet fra dette site og jeg er et meget skrivende medlem af nationen!nu (EkstraBladet). Mon man SÅ kan få den klike indlagt til afvænning. Min kone og børn skal ialtfald ikke se mere af dette svineri. (Lene Espersens barndomshjem ligger i øvrigt også på min egn!) NU STOPPER SITET I DEN HER UDGAVE. MAN MÅ UDELUKKE DEN KLIKE.

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 10-08-08 03:29

Citat
ram3ramram hævder jo at kende min adresse. Jeg har indgivet en politianmeldelse af hans trusler; jeg har ligeledes OMGÅENDE bedt om at blive slettet fra dette site og jeg er et meget skrivende medlem af nationen!nu (EkstraBladet). Mon man SÅ kan få den klike indlagt til afvænning. Min kone og børn skal ialtfald ikke se mere af dette svineri. (Lene Espersens barndomshjem ligger i øvrigt også på min egn!) NU STOPPER SITET I DEN HER UDGAVE. MAN MÅ UDELUKKE DEN KLIKE.

Hvis du er klumme______giv dig til kende. HVIS IKKE_____LÆS
ER DU IKKE_ GIV DIG TIL KENDE OG DU FÅR EN sorry
MEN GLEM IKKE KLUMME _ ELLER HVAD DU nu KALDER DIG,
AT DU STARTEDE TRUSLER PÅ LIVET AF MIG OG MIN MØJKAT
OG INGEN HERINDE/ ANDRE STEDER GAD TAGE SIG AF DEN lille sag.
SÅ PIS DU ENDELIGT VIDERE, OG HÅBER ÆRLIG TALT AT '' BLADENE''
ENDELIG orker at løfte en FINGER FOR DIG.
KOM MED NOGET DER GIVER PENGE, HVOR FANDEN HAR JEG TRUET DIG HENNE
HERINDE_________DU ER EN OFFENTLIG PERSON, SKRIVER DU,
OG ALLE MED BARE LIDT FORNUFT KAN sgu DA FINDE DEN LOKALE
KATTEFORENING FOR _ BURMA-KATTE, SLÅ OP I ''DBA''
åbenbart også en der har forstand på mennesker og politik_
DET DER´ MED DYR___lol.
+++++++++++
DU ER NYOPRETTET MEDLEM HERINDE, MED RIGTIG MEGET KENDSKAB TIL
HVER ENKELT BRUGER/ OG ALLIGEVEL KUN SVARER PÅ VISSE INDLÆG/
FRA VISSE PERSONER, SGU DA NÆRMERE MIG DER BURDE KALDE DET PERSON / BRUGER FORFØLGELSE_________JO, JEG PISSER PÅ DIG.
EN ANMELDELSE VED JEG HVAD ER, OG SÅ VED ANDRE DET OGSÅ
MEDMINDRE DER FØLGER ET DIREKTE NAVNE-FOGED-FORBUD MED.
SÅ HAR DU VIRKELIGT GJORT ET STORT/ lilleARBEJDE FOR DIVERSE FORUM´S
--
ALLE HERINDE VED HVOR JEG BOR, ELLER KAN PÅ 2 MINUTTER FINDE UD AF DET.
bare ikke dig___ EN LILLE pm OG DET VAR FORBI.
GLEM HELLER IKKE DINE ANDRE PROFILER__
+ DIN IP__
VI SES______OG HÅBER ÆRLIGT TALT DU GØR ALVOR AF DET.

Ser DU, så er man fri for mennesker der hakker ned på andre herinde,
enten på grund af at de er / ordblinde eller det`der er værre.

Venter og ser, om EkstraBladet kommer til min dør.
Men tag det som en bruger og giv dig til kende...?

Jeg frygter ? hvad frygter du.
Det var heller ikke en trussel, men en kendsgerning/ CITAT af en bog.

Men du benægter IKKE, at du er klumme...?

Husk lige DEN_ PÅ VEJEN.

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 10-08-08 03:32

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 10-08-08 03:35

Citat
Hvad så hvis det ikke vedkommer de psykisk syge brugere af kandu??

Og så kom denne frem fra din profil_:
Der følger helt sikkert mere med om et par TIMER..

Ha en go

Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 10-08-08 03:37
Kommentar
Fra : ram3ramram

Dato : 10-08-08 03:43

Citat
Jeg har nu gentagne gange bedt om, at alle EDB-og musikspørgsmål slettes. Jeg har gjort det selv, men I har åbenbart ikke til sinds at respektere mine ønsker?? Senest har jeg skrevet, at det måske giver årsag til en henvendelse til Datatilsynet i gentagelsestilfælde..............og I bliver sgu bare ved!!! Jeg har også en mening på nationen.nu (EkstraBladet). Vil I respektere mig som bruger eller..............?

Øhhhhhh______

Citat
Jeg har nu gentagne gange bedt om, at alle EDB-og musikspørgsmål slettes.

KAN KUN GIVE DIG RET-
ud til Mælkevejen, MED ALLE FORMER FOR drankere/ skål og deres hjemmehjælpere
der aldrig kommer, men en skide regning på noget man ikke har eller ejer, KAN DE SENDE.
TROR JEG ER FLINK NOK TIL IKKE AT KOMME HERIND MERE.
Og håber du får slettet alle de spørgsmål..