/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sletning
Fra : bøllebob
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 28-05-08 15:01

Jeg har nu gentagne gange bedt om, at alle EDB-og musikspørgsmål slettes. Jeg har gjort det selv, men I har åbenbart ikke til sinds at respektere mine ønsker?? Senest har jeg skrevet, at det måske giver årsag til en henvendelse til Datatilsynet i gentagelsestilfælde..............og I bliver sgu bare ved!!! Jeg har også en mening på nationen.nu (EkstraBladet). Vil I respektere mig som bruger eller..............?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-08 15:07

bøllebob

Hvis du modtager mails fra kandu i kategorierne EDB/musik

Så skal du selv redigere i din profil.

Der fjerner du "fluebenet" i de kategorier, så slipper du for flere mails.

Du kan også blive helt fri for st modtage mails, men igen er det i din profil, du skal redigere.

Men spørgsmål, som du selv har stillet/deltaget i, det kan du ikke få slettet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-05-08 15:09

Du har en skrue løs, bølle.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-05-08 15:10

Vil du svines endnu mere til,
så fortsæt i samme stil

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-08 15:18

bøllebob

Hvad er det du vil have slettet på kandu ???

Hvis du selv fjerner fluebenene fra det du ikke fremover ønsker at modtage mails fra på kandu, så husk at trykke send.

Men det du tidligere har skrevet, det forsvinder ikke.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 28-05-08 15:39

Citat
Jeg har nu gentagne gange bedt om, at alle EDB-og musikspørgsmål slettes. Jeg har gjort det selv, men I har åbenbart ikke til sinds at respektere mine ønsker?? Senest har jeg skrevet, at det måske giver årsag til en henvendelse til Datatilsynet i gentagelsestilfælde..............og I bliver sgu bare ved!!! Jeg har også en mening på nationen.nu (EkstraBladet). Vil I respektere mig som bruger eller..............?

Jeg får ikke en eneste mail

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-05-08 15:40

http://kandu.dk/rules.aspx det her skulle du nok have læst først

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-05-08 15:58

Citat
Jeg har også en mening på nationen.nu (EkstraBladet). Vil I respektere mig som bruger eller..............?

!!!!!!!

Du bestemmer selv. De mails du får har du selv ønsket. Igen igen så må du redigere i din egen profil. Det du har skrevet på kandu bliver ikke slettet med mindre det kan være for anstødende.

Hvorfor blande Ekstrabladet ind i det ????? Du har vel ikke deltaget i noget "snavs", som er ved at blive rengjort ???

Tag det som det er, hvis du ikke ønsker at være bruger på kandu, så lad være med at bruge kandu.

Du vil gå i glemmebogen, men for hver gang du selv gør opmærsom på, at du er her, så kan det godt blive svært.