/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Vega star Alanya
Fra : kpm10
Vist : 1062 gange
100 point
Dato : 09-08-08 09:32

Hej

Vi tager imorgen afsted til vega star i alanya med tyrkieteksperten, mig og min kone var der for en 4-5 år siden og det var rigtig godt.

Men nu skal vi så derned igen imorgen, og har fået en dreng i mellemtiden. Og derfor spørger jeg jer om i ved om man kan få libero bleer dernede? har spurgt tyrkieteksperten, og de var ikke helt sikre.

Noget andet, ved i om der er trådløs internet på hotellet????

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 100 point
Dato : 09-08-08 12:11

Du kan se omtale af hotellet her:
http://www.tyrkieteksperten.dk/hotel_sum.asp?ContrNo=5004003001

Selvfølgelig kan du i så flot et hotel købe bleer, måske ikke lige det mærke, men tilsvarende...

Og de har garanteret også internet forbindelser, om det er trådløs er mere tvivlsomt?

Godkendelse af svar
Fra : kpm10

Dato : 09-08-08 19:54

Tak for svaret svendgiversen.