/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
farvel
Fra : miritdk
Vist : 1188 gange
100 point
Dato : 08-08-08 08:56

Hvis det endelig skulle ske så vil jeg da lige sige pænt farvel på forskud

http://politiken.dk/videnskab/article549040.ece

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-08 09:07

Bey bey,vi ses på det evige limbo ,internettet,vi må håbe PET ikke kommer op i det evige internet de ryger
nok lige lukt ned i det evige spam filter

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 08-08-08 09:12

Og et pænt farvel herfra også

Utroligt at de kan få lov til det hvis der bare er den mindste chance for at jorden går under.

Ja mennesket er da vist den mest underlige skabning der er blevet skabt på denne jord, selvdestruktive det er hvad vi er.

Hyggeligt det har det da været - hidtil

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-08-08 09:36

Jeg ringer til min nevø, han kender apparatet fra tidligere
forskning.
Den kilde stoler jeg mere på end en avis i agurketid.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-08 09:51

Citat
vi må håbe PET ikke kommer op i det evige internet de ryger
nok lige lukt ned i det evige spam filter
..... ryger de ikke direkte deri allerede

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-08 09:53

Citat
Ja mennesket er da vist den mest underlige skabning der er blevet skabt på denne jord, selvdestruktive det er hvad vi er.
bare så sandt så sandt og hvorfor ???

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 100 point
Dato : 08-08-08 10:00

Vi gør ting fordi vi kan,der behøver ikke være en årsag
eller en mening,jeg gør selv ting fordi jeg kan selv om jeg ikke bruger det til noget,sådan nogle ting/løsninger har jeg masser af liggende til ingen verdens nytte,hvorfor bestige mount everest?det kan man ikke bruge til en skid så de må gøre det fordi de kan(nogle kan)se det fatter jeg ikke.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-08 10:12

tjaeeh manse du har ret - og vi gør også ting vi ikke kan og når vi opdager det er det forsent

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-08 10:16

Ja,som at kysse sig selv på albuenvi prøver men opdagerr for sent at vi ikke kan og så er man til grin,over for sig selv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-08 10:20

IIIIHHHH du fik mig til at forsøge manse og så er det ikke kun overfor migselv jeg lige nu er til grin

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 08-08-08 10:23

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-08 10:26

Er der alligevel nogen som har fodret de trolle.

Måske man skulle sende lidt beskeder ud via wireless.........så kan nogen undre sig over det en dag.

SEE YOU LATER...........

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-08-08 11:02

Lad os da håbe, at Team Kandu deroppe er bedre end dem hernede.

Deroppe over skyerne må solen da skinne altid - skal vi sige 10.30 ved caféen lige ud for Himmelexpressen?

Kommentar
Fra : sponk123

Dato : 08-08-08 11:24

Jeg har lige læst artiklen og den indgiver en vis utryghed synes jeg.

Hvor stor eller lille er chancen for at der sker en uhyggelig ulykke på grund af menneskers fejl i det tilfælde ?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-08-08 12:09

Jeg vil også sige bye bye, synd hvis det sker, jeg nyder faktisk at leve og at bruge tid her på Kandu.

Takker alle for et muntert bekendskab.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-08-08 12:42

Det bliver ikke en skid bedre.
3773 dukker vel op og der kan man nok ikke blackliste ham.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-08-08 13:57

Teil

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-08 14:48

Hvis det er moster som gi'r på den cafe...................... må jeg hellere skifte bus og ta' en anden.

SES..................

Hilsen vendekåben.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 08-08-08 15:26

Hvis videnskabens teori om sorte huller har sin rigtighed, har et sort hul på størrelse med en lillefinger negl, en tyngde/masse svarende til et antal af solens vægt. Husker ikke hvor mange, men selv
et areal svarende til spidsen af en nål,,!!,,,, nå ja så kan vi da ikke undgå at bemærke det, når dimsen er på vej til jordens indre i en allerhe…..sfart.
Nå men det er først i næste måned, jeg skal lige nå min sommer ferie.
De aller bedste hilsner og ønsket om en dejlig fremtid til alle kanduer samt andet godtfolk.
Højris

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-08-08 16:56

Så sku`fa`en da stå idet!!!!!!!!!!!!!!
Min søn har lige købt ny bil,her i dag.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-08-08 17:04

Og hvad får de ærligt talt ud af det billion-kroners knald, 101 videnskabsmænd får deres navn i historien....hvis der ellers eksisterer nogen derefter.

Det forlyder ikke om de 10.000 tons kan bruges til noget andet end til skrot efter at de har studeret nogle partikler i en vis fart.
Vi andre skal spare på energien, men den flok potenssøgende hvidkitlede aber må gerne brænde milliarder af watt af på splitsekunder.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-08-08 18:46

Et bette sort hul kan man vel lukke.

Hvis en mand står parat med en prop når
de har fyret the big bang af, så skulle verden
være reddet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-08 18:55

Der må jo bruges enorme mængder energi (CO2 udslip) til denne herlige test.

Så hvem gider så spekulere på, at spare på energien..................

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-08-08 19:22

Hvis Jorden går under, grundet denne maskine, sker det på meget kort tid.

Vi mærker intet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-08 19:26

Hva' så med alle vores Kandu point.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 08-08-08 19:28

En anden konspirationsteori.
De ædle og lærte herrer taler om sorte huller altså i flertal Det er da slet ikke sikkert at de farer til jordens indre, måske de bliver hvor de er.
Så ja noget må der jo ske Så måske jorden flytter sig og maser sig på, indtil det indre har samme position som de små sorte.
Hvorved vores lille blå kugle har flyttet sig en jord radius ups sa da.
Men så kan vi jo sige lige som trolden Huggo, hvor skal vi hen do, den skal vi to nok klare du og jeg.
Nu lod jeg ikke mærke til o der var sat dato på, for ellers har vi jo nok jehova rendende på dørene.
Venter lige en stund med julegave indkøb.
Det er nu sjovt, hvor jordnært astronomien bliver, eller hyr .
Hvad kan man ellers bruge en dejlig regnvåd og grå sommer fredag til, end lidt tankespind ?
Håber på lidt i morgen.
Højris

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-08-08 20:10

Citat
sker det på meget kort tid.

Nej, tid har vi netop til at forhindre, det hele sker på én gang.

Du kan godt nå at låse din cykel.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-08-08 23:22

Eyvind

Det må være Jehovas Vidner, der ikke se anden udvej end denne maskine...

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 09-08-08 02:35

Hej Hej

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 09-08-08 09:05

Tak for svaret Manse9933.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-08-08 09:18

Nåe ja Moster - de er vel også snart lidt utålmodige.