/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
installation af messenger
Fra : Dieter
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 07-08-08 14:55

Hej,
hver gang jeg prøver at installere en udgave af messenger fra internettet, og jeg starter browseren, går denne ned.
Windows har fundet en fejl , vi beklagr osv.

Hvad kan det skyldes ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-08-08 14:57

Kommer der slet ingen besked, om hvilken fejl??

Jeg ville prøve igen senere, måske msn har travlt

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 07-08-08 15:18

Det ser ud til at andre også har haft det problem, prøv at læse i dette link, en lille smugle ned på siden

http://peter.mpbrun.dk/20061031/windows-live-messenger-81-beta/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-08 16:55

så vidt jeg erindrer kører du vista - husker du i så tilfælde at installere som administrator og køre som administrator ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-08-08 17:03

Fra mit link, hvor en vista bruger spørger om det samme som dig

/Allan

7 Peter Brun
4/2-2007 kl. 11:28
@ Johnny og Allan

Problemet kan måske skyldes Adobe Flash Player. Prøv at opdatere denne til den seneste version, som kan findes her:
Adobe Flash Player

Prøv også at hent den nyeste version af WLM 8.1 her:
WLM 8.1 Download

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 07-08-08 17:09

miritdk :
nej , jeg kører på en ny HP maskine, der er født med VISTA men har nedgraderet den til XP.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 07-08-08 17:10

Tak for svaret Nordsted1.
Nu kører maskinen igen ok !

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-08-08 17:12

Hvor dejligt, for når man først er begyndt at bruge msn, er den godt nok svær at undvære

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-08 17:19

på falderebet så sørg for at afinstallere alt gammelt flash (adobe) før du installerer den nye !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-08-08 17:21

http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe hvis du kører uninstalleren til adobe som ligger her før du henter den nye er det bedst