/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Hvad for en dugerace
Fra : BjornJ
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 05-08-08 20:56

Jeg har været i Cirkus Krone, der var en tryllekunstner der tryllede duer frem og væk.
Det var en lille hvid duge. Er der nogen der har et bud hvad det var for en race.

Bjørn

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 21:06

En dug er noget man lægger på bordet.

Er du sikker på du ikke mener DUE?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-08-08 21:06

Ja det er jo svært at svare på - men prøv at spørge dem selv

Her kan du kontakte Cirkus Krone
http://www.cirkuskrone.dk/indexruth.html

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 05-08-08 21:10

Du er kvik
Helle Birgitte

Jeg prøver linket.

Bjørn

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 21:11

- Ubesvarede    3
- Besvarede    50
- Annullerede    20
- Slettede    0
Ialt    73

Kender en due-mand, men gider sgu ærlig talt ikke ringe og spørge.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-08-08 21:12

pøj pøj

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 05-08-08 21:15

I Helle Birgittes link kan man se dugerne, men jeg kan ikke lige se hvem jeg skal spørge om racen.
Jeg venter der dukker nok nogen op der kender den.

Bjørn

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-08-08 21:18

Send en e- mail til Ruth Morell - er vist på mit tidligere link
Citat

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 05-08-08 21:19

Hvad er du sur over?
Hvad har jeg gjort forkert?
Må man ikke stille mange spørgsmål, eller hvad?
Jeg har da også besvaret nogen!
Er det ikke det kandu går ud på, at stille spørgsmål. få svar og svare hvis det er noget man ved noget om.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 05-08-08 21:24

Til Helle Birgitte

Jeg tro ikke Ruth Morell er den rette og spørge. Hun står for PR og Booking, og det er det jo ikke.

Bjørn

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-08-08 21:26

Ved du hvad - jeg er sikker på, hun kan finde svaret til dig - Pr er hendes område - så prøv dog

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 21:33

Du har tredive spørgsmål du har annulleret (enten har du besluttet at de givne svar intet er værd, elller du har bare ikke gidet at acceptere) du har tre åbne incl denne. Gad du ringe een op for at finde et svar til en der var SÅ flink til at acceptere svar?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-08-08 21:34

Men spørg en due-mand (ikke duge). Uden tvivl er der en race der er foretrukken.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 05-08-08 21:36

Til Helle Birgitte

Nu har jeg sendt spørgsmålet til Cirkus Krone. Denne gang har jeg takket være 3773s indlæg stavet rigtigt.
Dugene var rødtærnede.

Bjørn

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 05-08-08 21:39

Her kan du købe hvide duer - af den slags som tryllekunstnere bruger

http://www.shopbyen.dk/lesmagic/?p=productsList&iCategory=14

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-08-08 21:41

Citat
Dugene var rødtærnede.

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 05-08-08 21:46

Til 3773
Overdrivelse fremmer forståelsen! Kl. 21:11 havde jeg 20 annullerede, nu er jeg oppe på 30.
Når jeg annullere et spørgsmål er det når jeg ikke har fået et svar jeg har kunnet bruge, men foranlediget af det du skriver vil jeg gå ind i spørgsmålene og se om jeg har gjort noget forkert.

Bjørn

Godkendelse af svar
Fra : BjornJ

Dato : 05-08-08 21:57

Tak for svaret HelleBirgitte.
Jeg iler med at lukke spørgsmålet for ikke at udsætte mig for 3773s vrede.
Jeg har mailet til sælgeren og spurgt om duerne kan være sammen med andre fugle. Undulater og vagtler.
Forøvrigt mener jeg det er en fejl at lukke spørgsmål for hurtigt.
I nat var der en der stillede er spørgsmål kl. 00:09 og lukkede det 00:36.
Lige en kanduer efter 3776s hoved.

Bjørn

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-08-08 22:06

Citat
Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.
Fra "Kom godt igang" - så lad dig ikke stresse

Tak for point - håber du finder duerne