/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
skema til lederen/chefen
Fra : hellobal1
Vist : 699 gange
100 point
Dato : 05-08-08 07:29

hej...

Man kan finde mange mange mange... sider på nettet, om ansættelses samtaler som henvender sig til den der gerne vil ansættes ,men hvor finder jeg noget om, når det er leder eller chef skal ansætte ny medarbejder... ???????

Hvad skal man som chef huske at spørge om, oplyse, og hvordan er det bedst at agere som ansætter.. ????

Er der nogle der kan give et bud ? uden man skal ud at købe bøger til mange penge

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-08 09:34
Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 05-08-08 12:23

Du burde kunne få en del oplysninger hos din arbejderskiverforening eller DA
Hvis du er leder kan du vel selv tænke eller formulerer dine spørgsmål.
Der er ikke noget standard skema.
Dette burde du vide som leder af et firma.

hawaii7

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-08-08 17:35

Hvis en ansøger indenfor de første to minutter spørger om løn samtidig med at hans mobil ringer så smid ham ud

Personalecehefen fik en bunke ansøgninger efter søndagens annonce og smed halvdelen ud, uåbnede.

-Hvorfor gjorde Du det ?

-Jo, de mennesker er bare uheldige , og uheldige mennesker kan vi ikke bruge her !

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 24-10-08 17:24

Tak for svaret svendgiversen.