/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvem skal KANDU nu bedrage?
Fra : 3773
Vist : 856 gange
100 point
Dato : 01-08-08 01:28

Gad vide hvem der skal snydes for 500 ikke udbetalte kandu-dollars denne gang?

Imponerende at man kan opretholde svindelen igen og igen!!!

LOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 01:29

...opdagede lige det var blevet den første.

Så nu skal en ny kandu SNYDES!!!!!!!!!

Skam jer.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 01:30

Til gengæld er kandu befængt med flere reklamer end TV3

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 01:35

Hvor ser du reklamer her er ingen reklamer, måske et det dig som vinder chancen for måske at vinde en præmie

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 01:44

LOOOOL OVN

Måske skal jeg have installeret noget "kvæle-svindler-fuske" noget.

Men her vrimler det med reklamer. MEN GVINSTER SER MAN IKKE MEGET TIL.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 01:47

Hvad mon reklame kronerne går til ? Ike til udbetaling af præmier i hver til fald. Jeg har 2x500 på vente liste, nøj hvor der skal soldes hvis de bliver udbetalt

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 01-08-08 01:48

Hvad er det for noget bliver de 500kroner ikke udbetalt til vinderen ?
og hvorfor ikke ?

OVN > hvad mener du med her er ingen reklamer. Her er da massere af reklamer men mindre du har blokeret for dem selvfølgelig.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 01:48

Citat
kvæle-svindler-fuske
det er ikke så vanskelig, IE7 pro i Internet Explorer eller Ad-Block i Ildræven

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 01:53

Oki skal lige prøve

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 01:58

okay, skær lige ud i pap, hvordan man gør med "ræven"

(Selvom tøserne i Peugeot-reklamen er ret lækre)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 02:08

Øhmmmm har ingen pop-ups, men det halve af siden er reklamer (og indtægter bruges ikke til at betaler gammel gæld med). Og det sovende tiiiim accepterer at en tredjedel af tips'ene er reklamer (ovenikøbet)!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 02:08

Øv ingen tøsepiger her måske skulle jeg slå skidtet fra og kigge på piger
Hvis du bruger den danske Firefox, så herind på siden, rul ned klik på Danish: http://adblockplus.org/en/installation klik på blokerings linjen og tillad at installere tilføjelsen, bagefter er det nemmest at abonnere på et reklame filter, jeg finder lige linket mens du får klikket

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 01-08-08 02:18

Her er der et dansk filter: http://abpdk.ic3.dk/ du skal have AdBlock Plus installeret, derefter er det meget nemt, bare ned og klik på Abonner og klik OK for at til føje filtret, du kan abonnere på flere filtre her: http://adblockplus.org/en/subscriptions hvis du har reklamer på udenlandske sider, jeg anbefaler at du abonnerer i stedet for blot at tilføje listen, abonnerer du så bliver listen automatisk opdateret

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 02:35

Overvejer lige det om jeg vil undvære Peugeot-tøserne .......

SUUUUK husker stadig hende fra et eller andet Pilates (eller hvad fanden det nu var).........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 02:55

Citat
SUUUUK husker stadig hende fra et eller andet Pilates (eller hvad fanden det nu var

Det må være denne halvgamle vittighed du tænker på.

Der var kommet 2 massageklinikker ret tæt på hinanden i Istedgade. Liderlige hanhunde sivede i en lind strøm til dem begge.

Pludselig en morgen så fruen fra butik 1, at der var sat et kæmpereklame skilt op på facaden over forretningen hvor der stod. Rimelige priser kom inden for - Vi har alt fra Herodes til Pilatus!!!

Nå da tænkte butik 1, mon det gir mere i kassen. I løbet af dagen måtte hun konstatere, at der smuttede flere "sultne" hanner ned til Butik 2 med det nye skilt.,

Det ville hun ikke finde sig i og fik straks en reklamemaler til at male et skilt til hendes forretning, som var på plads på facaden allerede næste morgen, og der stod:

Kig inden for. Vi har moderate priser, vi gir kaffe, og vi lover, at her rodes ved pilatus.

Godmorgen LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 02:57

Var det dig som vandt sidste gang 3773??

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 01-08-08 05:31

0 reklamer her på et vista dyr !
http://www.ie7pro.com/
Højris

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 01-08-08 07:34

Kan alle slippe af med reklamerne? Eller kræver det visse programmer/styresystemer? (Jeg har explorer 6.0 og kører med XP.)

Jeg er meget ked af det nye udseende med alle de sk... reklamer - og venter i øvrigt også stadig på min præmie fra før påske 2007...!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-08-08 07:56

jeps Ysseven download IE7PRO der er linket til og du ser ikke en reklame her mere - og mange andre steder

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 09:13

Gu vandt jeg klumme (og har ikke hørt noget som helst fra tiiiiiiimet, ligesom alle andre vindere ).

...og narjjj, hende pilates-pigen var en på en banner-reklame.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 09:37

Hold da kæft. Man er altså noget over et år bagud med udbetalingen af gevinsten. Hold kæft hvor er det simpelthen lamt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 09:45

1 år...Det er krafteddeme løgn!!!! Det kan de simpelthen ikke tillade sig. Uha jeg mangler ikke ord for hvad jeg mener, men jeg er bange for ar svide skærmen. De har fortjent at HA blev sat til at hente pengene

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 09:50

FLÆSKE-KLIP-NAKKER for nu at bruge et godt jysk udtryk. Eller vi kan bruge et lidt længere nord-fra:

"De er dorske" (udtales då-ske)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 09:53

Uha pas på...Nu blir vi snart smidt ud LOOOOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 10:00

HÆ HÆ Den har de været på før. De skvadderhoveder.

Citat
Kære Kandu.

Spørgsmål: Hvornår ?????

Jeg tillader mig at lægge dette lille ligegyldige problem ind som et spørgsmål under emnet ”Kandu”, i det jeg jo ved fra et tip I tidligere har givet brugerne, at det er et sted I ofte kommer og kigger, om der skulle ha' været noget

Jeg har forgæves ventet på at I skulle indfri jeres løfte om tilsendelse af månedens præmie inden for 14 dage. Jeg har ydermere sendt jer en mail, hvor jeg gør jer opmærksom på, at I må have glemt at sende den præmie, som I tilskrev mig at jeg havde vundet.

Mine postdata står fejlfrit på Kandu under min profil, og har stået der siden d.26.07.02

Fra d. 1 dec. 2003 til d.d. har der været 22 hverdage – incl.. lørdage, hvor posthusene har haft åbent. Det er mig derfor temmelig uforståeligt, at I endnu ikke har modtaget månedens præmie, som I så tydeligt i jeres mail til mig af 01.12.03 kl. 12.34 skriver, at I vil afsende inden for 14 dage.

Jeg kan selvfølgelig godt se det praktiske i - og har fuld forståelse for - at I lægger 2 måneder sammen, så I kun skal på posthuset 1 gang - Men hvorfor så ikke tage den fulde konsekvens af dette… Send samtlige måneders præmier én gang om året. Det ville set med mine øjne være helt i orden, når I blot lige gør opmærksom på dette. Det kan være lidt generende at vente forgæves. Jeg håber I kan følge mig i denne holdning.

Herunder kopi af vores indbyrdes korrespondance, hvis den skulle være gået tabt hos jer.

Mvh og godt nytår
Ram2

PS - Jeg sætter selvfølgelig 500 point på højkant, til den fra Kanduteamet der kan besvare spørgsmålet bedst - (og hurtigst)
Ram2

*******************************************
[citat]
Tillykke ram2,

Du er i dag, den 01-12-2003, blevet udtrukket som vinder af månedens præmie hos kandu.dk.
Præmien består af:

"Transcend USB memorykey"

Hvis du ikke har opgivet en korrekt adresse på kandu.dk
(husk: det kan ikke ses af andre brugere, kun af kandu.dk),
må du skynde kan dig ind på http://www.kandu.dk
og udfylde din adresse, så du kan modtage din præmie.

Præmien vil blive afsendt inden for de næste 14 dage.
Skulle du ikke modtage præmien inden for denne tidsfrist,
vil vi bede dig om at kontakte kandu.dk.

Vi takker mange gange for din indsats.

Med venlig hilsen

Service@kandu.dk

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 10:01

og med hvilken begrundelse????? Sandheden???

Ham der dippedutten hærger da stadig rundt, på trods af masse af fordrukkent ævl og blokader vha mange smiley's.r

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 10:02

LOOOOOL

Klaptorske!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 10:05

De fortjener at alle Kandubrugere sender en mail eller 2 til han jeg ikke lige kan huske hvad hedder og derefter forsøger at ringe - først kl 20 så kl 22 derefter kl 24 hihihihihi

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 10:08

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-08-08 10:13

Man skal ikke være uartig, bare spørge hvor langt præmierne er kommet

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-08-08 10:42

Her nummer igen til...

Pawel Finkelman Kandu.dk

+45 56 13 10 13

Nu ringer mai igen og Heller begynder nu at true at "finde andre måder at genere mig på, Så jeg skal lige passe på hvad jeg har gang i.... ".

Man ringer bare pænt for at høre hvad der sker med premien....

Det mindste man kan gøre er da at fjerne, reklamen med de 500 fra fosiden, så er deres problem da løst....

Der er åbenbart ikke meget mand i manden bag kandu teamet....

vh Ben

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 12:29

Citat
Lodtrækningen består af 5 trækninger fra en pulje bestående af månedens superpoint. Hver superbruger hos kandu.dk er således repræsenteret i puljen, med det antal superpoint vedkommende har optjent i løbet af måneden.

Chancen for at vinde er angivet i tabellen nedenfor, både som antal point den enkelte har optjent, samt som procentdel af den samlede puljestørrelse, for hver af de mulige trækninger.

Hver af de 5 trækninger vil reducerer puljen med 20%, indtil der kun er 1 lod tilbage. Den superbruger som loddet tilhører har vundet.

Første lodtrækning vil ske kl. 12.00, de følgende med 10 minutters mellemrum. Vinderen vil være fundet kl. 12.40.

Der står selvfølgelig ikke noget om hvornår og OM gevinsten overhovedet dukke op

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-08-08 12:42

Der blev vist ikke nogen vinder denne gang....

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-08-08 12:43

Så kom den
Tillykke Trine08

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 13:16

Tillykke med ÆREN. Gevinst skal du ikke regne med

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-08 18:17

Hvad mon andu vil syntes om stilhed i en lille periode.
Annoncørerne vil nok ikke syntes om stilhed på dette forum.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 19:27

Tak for svaret o.v.n.. Dette var de mindst relevante indlæg, set i forhold til spørgsmålet. Men set i forhold til hvorledes sitet er administreret, må det være absolut det mest korrekte at acceptere dette.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 01-08-08 19:30

god pointe 3773

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 01-08-08 19:30

WOW...!!!

Jeg har hentet IE 7, og nu er reklamerne væk.

At jeg nu har røde streger under næsten alle ordene i det jeg skriver her - tja, det finder jeg nok en løsning på.

Måske kommer der et forslag herinde?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 19:44

Ben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 19:56

Selv tak, Ysseven det er stave kontrollen i IE7 Pro som ikke er dansk, det kan rettes i indstillinger

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 19:58

Min kommentar er da meget relevant

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 20:08

Sgu da ikke den jeg accepterede, din knold!

Men hent lige ekstra point. Det er farlig fint som det virker med filtret (men går glip af Peugeot tøserne)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-08-08 20:27

Hehe jeg vil ikke have i både pose og sæk, please annuller det spørgsmål eller jeg pudser Peugeot tøserne efter dig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 01-08-08 20:42

Så bliver det sateme ikke annulleret. De var altså ret søde de der piger (at kigge på ihverttilfælde).

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-08-08 17:08

Jubii

Idag kom posten med en kuvert fra Kandu med min premie....
Så nogen gange lykkedes det at få den igennem..

Måske det da Helle blev sur...

håber i andre også får hvad der bekommer jer.
vh Ben

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-08-08 02:16

Også post til mig og jeg har IKKE brokket mig direkte til Kandu, kun her på siden