/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
asprox virus
Fra : mlkl
Vist : 1203 gange
100 point
Dato : 30-07-08 13:50

Er der ikke nogen som ved om der findes en side på nettet, hvor der er en optegnelse over hvilke danske hjemmesider, der er blevet inficeret med denne "asprox virus???"
Det kunne være rart at se en liste over sider man ikke burde besøge.. i stedet for at søge på script koder/navne, eller hvad det nu hedder.. hehe

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-07-08 14:27

Jøsses mand tror du ikke de sider bliver renset ?

Hvem skulle ofre tid på at oprette og opdatere listen ?

Find lige det sunde fornuft, hvis du har det i behold.

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 100 point
Dato : 30-07-08 15:54

Har du god sikkerhed på din computer behøver du ikke at frygte noget som helst. Det er kun dem der ikke har tilstrækkelig sikkerhed som må ryste i bukserne

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 30-07-08 17:35

TEIL: "Der findes ingen dumme spørgsmål.. kun dumme svar!" Latterlige nar!
Det er 2. gang du kommer med dumme bemærkninger i mine indlæg.. blacklistet herfra!!!

ALS: Tak for dit indlæg.. jeg troede bare, at problemet med den virus var langt værre, end den så åbenbart er

Godkendelse af svar
Fra : mlkl

Dato : 30-07-08 17:39

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-07-08 17:55

Vis man gider at blokerer dem i HOSTS eller i IE.
De ændre sig hele tiden,en vagt hund
http://www.dynamoo.com/blog/labels/Asprox.html

Dårlige sider scripts linker til.

Kommentar
Fra : als

Dato : 30-07-08 20:08

Jeg takker for points.

Nej, den virus er ikke værre end mange andre. Der er nogle medier herhjemme som har gjort den værre end den er, nok fordi den dukker op på danske websider. Selvfølgelig er den et kæmpeproblem for de der ingen sikring har eller dårlig sikring, men det er der mange andre vira og trojaner som også er.