/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Hjælp mig (slørhaler) HURTIGT
Fra : Metyou
Vist : 972 gange
20 point
Dato : 20-07-08 11:12

Hej jeg skal have 2 slørhaler en han og hun i orange men hvis jeg nu tar 2 hunner eller hanner, for de skal nemelig yngle Heh.
Har set at nogle af slørhalerne har noget sort på deres finner og andre har ikk betyder det noget med kønnet.???
Svar venligst hurtigt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-08 11:14

Sorte pletter er kun farvede pletter, de betyder ikke noget

Kommentar
Fra : Metyou

Dato : 20-07-08 11:17

Jamen de var på spidsen af finnen

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 30 point
Dato : 20-07-08 11:20

Det er kun farvede pletter, de betyder ikke noget og du kan ikke se hvilken køn på disse pletter, det du skal se efter er en lille forlængelse på bugfinnen (han) tror jeg, slørhaler er forældlede guldfisk og hos dem kan man se kønnet på den forlængede bugfinne

Godkendelse af svar
Fra : Metyou

Dato : 20-07-08 11:22

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-08 11:24

Selv tak, held og lykke med den lille familie