/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
kan man det her
Fra : dhmoelsted
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 18-07-08 10:21

konen har corelpaint shop x1.
hertil har hun i 30 dage prøvet zenofex2 fra alienskin.com
kan man ikke på en måde få en chance på 30 dage igen , hun har afinstalleret resterne af zenofex2, og hentet demo igen , og den ligger osse på pc men vil ikke virke i corel er det en "stopklods" fra alienskin ?? eller er der en ting hun gør forkert

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-07-08 10:25

Inden prøvetiden udløb skulle du have stillet systemdatoen tilbage...

Muligt det stadig virker hvis du gør det.....

Det er lidt forskelligt HVAD der skal til for at opnå ny prøvetid, men en formatering af komputeren løser GARANTERET problemet

Men hvis programmet er så godt - køb det dog....

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 18-07-08 10:36

hej refi
ville vi osse godt men har ikke lige pt 130 us dollers

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 18-07-08 10:50

det er osse ok at man skal købe, men da alienskin har mange produkter , fatter jeg ikke man ikke så kan prøve et af deres andre programmer , er man "sortlistet" når man en gang har downloaded et af deres programmer, og så det tekniske hvorleds kan man genhente så det ligger på pc i tilføf fjern men det vil bare ikke virke i corel ??

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 18-07-08 10:56

Prøv at "rense" din registreringsdatabase - det løser det muligvis....

Jeg tvivler dog da de jo bliver bedre og bedre til at "beskytte" sig....

Det der sker er at datoen hvor du installerer FØRSTE gang bliver GEMT i komputeren.....

Derfor virker den med datoen (men INDEN udløb af prøveperiode), men hvem faen gider bliver ved med at tilbagesætte datoer og huske hvornår.....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-07-08 15:24

Hvis du har mod på det, så formater konens disk som Refi siger. Det sletter alle filer fra programmet. Derefter kan i downloade det igen og så har hun igen 30 dages brugsret.

Det er næsten det eneste der løser problemet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-07-08 15:33

Citat
så formater konens disk

Det var nu mest sagt i spøg - det fjerner jo ALT andet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-07-08 17:04

Ja da, men de har selvfølgelig en backup - det har alle da

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 18-07-08 17:21

ehm jo da

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 18-07-08 17:24

hvis man gør det på den måde, gør man så i teorien stadig ikke noget ulovligt, efter som man jo kun havde lov til at prøvekøre programmet i 30 dage? og hvis det er tilfældet, kunne man jo sådan set lige så godt finde nogle alternetive måder at løse problemet på ;)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-07-08 19:53

Ja det kan man, men hvis man ikke kan finde ud af at snyde programmet, så er det jo den eneste udvej. Man skal være god til IT for at begynde at rydde op i reg.basen.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 18-07-08 22:18

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-07-08 22:33

Selv tak....

Virkede det