/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Kan ikke logge på min side
Fra : mubbur
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 15-07-08 16:11

Hej er der nogen som ved hvad der kan være galt jeg har en hjemmeside hos www.webbyen.dk og kan ikke komme ind at redigere den ,hvergang jeg prøver at komme ind kommer dette op:: Der er sket en fejl. Vi har logget fejlen og forsøger at løse den snarest.

Jeg har prøvet en anden pc der er det ok der må være et eller andet som spærrer i min pc har fået en ny bærbar nu så der er noget som skal slås fra her ,har prøvet at slå firewall fra men samme sker,så hvis der en som ved noget skriv lige nogle linjer til mig
Hilsen Óli

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 15-07-08 17:08

er der ikke noget om at hvis du er betalende medlem så kan du kontakte dem ???

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 15-07-08 17:55

Hej miritdk
Jeg har skrevet til dem og det siger at det er ikke fra deres side at der er noget galt ,men jeg kan åbne den fra en anden pc så der er noget i mon nye som blokerer den tror jeg

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 15-07-08 18:59

Har du firefox? I så fald findes den nye version med ekstreme sikkerhedsforanstaltninger.

Hvis din side derefter blokeres, findes der farligt software på dit website.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 15-07-08 20:16

Hej
Nej jeg har ikke firefox, og der er ikke noget som ikke tåler dagens lys på siden,jeg kan bare ikke komme ind der er et ellere andet som blokerer den

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-07-08 22:45

Hvilket sikkerheds niveau har du sat browseren til? Har du firewall på din computer?

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 16-07-08 00:43

Hej
ja jeg har firewall,men har slået den fra men samme gør kan ikke komm ind og redegere min hjemmeside,jeg har ikke lavet noget specielt sikkerhed på min browser,den er som den var da jeg fik den.

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 02-08-08 09:13

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-08 10:33

velbekomme håber du fik rede i det