/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Måske ikke her
Fra : BL14
Vist : 638 gange
100 point
Dato : 13-07-08 23:35

Jeg havde engang et lille program man kunne bruge til af finde ud af om man havde flere af samme billede på pceren men nu kan jeg ikke huske hvad det hedder og kan ikke finde det. Er der nogle der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-08 23:47

bruger du xp kan du finde dupfinder.exe ved at gå videre på linket her

Kommentar
Fra : BL14

Dato : 13-07-08 23:57

Hej du glemte linket

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 14-07-08 00:04

hvis du har xp skiven så sæt den i og søg efter dupfinder.exe der bla er xp´s bud på at fjerne overflødige dubletter

dette tip har været skrevet i kandu før.

mvh Bevi54

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-07-08 02:02

Kan du ikke bruge Googles Picasa,.. ?
det gir' en dejlig, hurtig, og let overskuelig 'miniatureoversigt'
så det er let at genkende, og fjerne "éns" fotos, (dubletter)

mange af de andre 'dubletfindere' har tit svært ved at finde
dubletterne,. da foto nr. 0785 ofte er kopieret, og omdøbt til "ms. Danmerk"
"Onkel Peter tar' en lur" o.lign.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 14-07-08 08:44

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=49AE8576-9BB9-4126-9761-BA8011FABF38&displaylang=en

det var så det forsvundne link - men det er korrekt at bevi54 skrev at du kan søge efter den på din xp skive hvis du har den

ud efter kaffe

Godkendelse af svar
Fra : BL14

Dato : 14-07-08 09:30

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-07-08 09:50

velbekomme og undskyld forsinkelsen