/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Børnebyer
Fra : Westwod9830
Vist : 681 gange
50 point
Dato : 04-07-08 20:47

Nogen som kan finde en slags oversigt over børnebyerne i nordjylland?

Kommentar
Fra : achton

Dato : 04-07-08 20:53

Citat
- Ubesvarede 4
- Besvarede 6
- Annullerede 6
- Slettede 0
Ialt 16

Kommentar
Fra : Westwod9830

Dato : 04-07-08 20:58

Hva mener du?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-07-08 21:02

Hvad er det du søger ?? Jeg kender kun børnebyerne i U-landene

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 50 point
Dato : 04-07-08 22:44

carl scharnberg var vist den første, som oprettede en børneby, vist nok nær hjørring. prøv at google ham. jeg tror, det var i 70-erne.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 05-07-08 00:34

Da du nu er lidt fatsvag.

Det acton vil sige er: Du har flere åbne uafsluttede spørgsmål og anullerede ditto end besvarede...

Det er en uting ikke at afslutte ordentligt.

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 05-07-08 10:19

http://dk.cisv.se/page.asp?p=10006

Jeg finder ikke andre nordjyske lokalforeninger af CISV (Childrens international summer village) end den i Aalborg.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 05-07-08 23:54

achton profil,..!!!!!

Spørgsmål :
Ubesvarede 0
Besvarede 28
Annullerede 0
Slettede 0
Ialt 28

Kommentarer :
IKKE GODKENDTE 377

Kommentar
Fra : achton

Dato : 06-07-08 00:15

Citat
Interesser, :
Biler, MC. store fede V8, Hotroads, customcar, Dragsters/Dragrace, (topfuel) .. m,a.

Favorit biler, Italienske, - årsag : Køreegenskaber/glæde + design, (økonomi,. underordnet)
Fast inventar/besøgende til ’DHB’. v/ Fly.St. Vandel + Sindal
Samt special/veteranbils auktion Vejle (BCA)
+ alle lign. Arrangementer.

Boksning, - (F1) formula one motorsport,.. til/ombygning-tuning-costumize biler,
Har deltaget i flere Højskole + aften kursus, og lært en del om-
Ayurveda, Jyotish, akkupunktur, meditation (TM) MM.

musik, lytte til musik- fremstille computer musik, mm.
"Rode med" computer + tilbehør
jokes, youtube, myspace,..'skæg og ballade'

--------------------------------------------------------------------------------
Statistik

--------------------------------------------------------------------------------
Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 4
- Annullerede 10
- Slettede 0
Ialt 15

Større fjols findes ikke.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-07-08 00:27

achton profil,..!!!!!

Spørgsmål :
Ubesvarede 0
Besvarede 28
Annullerede 0
Slettede 0
Ialt 28

Kommentarer :
IKKE GODKENDTE 377

Kommentar
Fra : achton

Dato : 06-07-08 00:29

idiot

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 06-07-08 00:47

achton profil,..!!!!!

beskrivelse : Nybegynder så får vi se…. (hvornår bliver det)

Spørgsmål :
Ubesvarede 0
Besvarede 28
Annullerede 0
Slettede 0
Ialt 28

Kommentarer :
IKKE GODKENDTE 377 (en kommentar bliver altså ikke godkendt, ved at indsætte spørgerens profil, som DU har 'for vane')

sådan behandler du høflige mennesker, når du ikke kan besvare deres spørgsmål,..
hvis det da ikke lige drejer sig om DIG, og DIN eneste interesse slægtsforskning,
der er altså nogle der kommer lidt vidre,...

(underlig 'mani')

Kommentar
Fra : achton

Dato : 06-07-08 12:35

idiot

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 06-07-08 14:00

stakkels westwod, som stiller et fredeligt spørgsmål, og se bare, hvad det har udviklet sig til.
en gang mudderkastning. at I vil være det bekendt.
det var bare min mening.
go' søndag.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 06-07-08 14:04

du har så ret aase

Godkendelse af svar
Fra : Westwod9830

Dato : 13-08-08 17:32

Tak for svaret aasenissum.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-08-08 18:48

selv tak, westwod