/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
oiler
Fra : TheOsirisDK
Vist : 1099 gange
50 point
Dato : 03-07-08 16:25

Medhensyn til forskellige message olier, hvad er så vigtigt at vide?

Ville gerne finde en der er neutral, ikke indeholder dufte og til meget sensitiv hud som kan bruges overalt på kroppen, og som kan vaskes af.

Fandt de her to fra bluesilk

http://www.bluesilk.dk/product_info.php?cPath=9_73&products_id=281
(med Jojobaolie?)

http://www.bluesilk.dk/product_info.php?cPath=9_73&products_id=282
(kan det mon vaskes af?)

Kommentar
Fra : occo

Dato : 03-07-08 16:43

Reklame - dårligt pakket ind

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-08 20:13

Matas: Sport Care - Massage Olie - uparfumeret.

Indgredienser:

Ethylhexyl, Stearate, Capylic/Capic Triglyceride, Squalane.

Under stadig bakterologisk kontrol af Steins Laboratorium.

http://www.matas.dk/Sundhed+og+velvære/Matas+Sports+Care/Massageprodukter/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 03-07-08 21:02

åh...

okay occo det var skam ikke reklame, ved godt der er en der spammer stedet her med reklamer fra det sted, og det er ikke mig.

Molokyle, de massage olie fra matas, det er jo mere... massage oile?

Kan det godt bruges til... u know..

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 03-07-08 21:28

Hva' tror du selv ?

..men du kan såmen også bruge en neutral babyolie (..og nej; den er ikke lavet af baby'er ):

http://www.matas.dk/babyklub/Produkter/Babypleje/Baby+Olie.htm

Skal der 'ekstra krydderi' på? Så benytter du samtidig (MEGET sparsomt) Tigerbalsam:

http://www.tigerbalm.com/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : TheOsirisDK

Dato : 03-07-08 22:03

well. tak for det så. må prøve.

men bare af ren nysgerrighed... hvorfor ikke olier fra sådan sidder?
hvorfor matas?

(og hvad er det lige tigerbalsamen skal til for?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-07-08 22:17

Matas fordi det er en landsdækkende butikskæde, hvorfor produkterne let kan anskaffes overalt i DK.

Tiger balsam 'varmer' på en rar måde og dufter eksotisk, men det er 'stærke' sager pga. kamferen, så det bør som sagt bruges sparsomt ..medmindre det faktisk godt må være lidt 'vildt'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 09-08-08 10:20

brug mandel olie.... det er nænsomt mod huden og efterlader din hud blød og glat og så er det super godt at arbejde med... det kan købes i de forskellige helse forretninger og matas... 40 kr for en temmelig stor flaske...

håber det hjalp

Kommentar
Fra : Davidemil

Dato : 10-03-12 12:34

Hej...

Ren mandelolie er super god massageolie, nogle foretrækker sesamolie. Det bedste resultat opnås ved at tilføre æteriske olier efter ønske og behov, i små portioner i skåle som passer til en mængden af den ønskede massage. De ætersike olier stumulere sanserne. har du særlige ønsker, så spørg endelig

Hvis du bruger rimelige mængder, så har jeg noget neutral massageolie til salg ... Smiler.
Da jeg ikke sælger disse typer vare mere.

...