/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Tomme svar på tip og sprøgsmål
Fra : scootergrisen
Vist : 637 gange
123 point
Dato : 28-06-08 17:05

Hej jeg undre mig over hvor der er så mange som svare på specielt tips med tomme svar.
Altså enten skriver de ingen ting eller et punktum "." eller 2 eller 3.
Hvis folk ikke gider kommentere tippet eller spørgsmål hvad er det så godt ved at give et tom svar.

Er det fordi man får de der point for at svare med tomme svar ?

Undre mig.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 133 point
Dato : 28-06-08 17:10

Du får ikke poient for at svarer på tips Nej der sidder bare en del og syntes de har retten til at svarer på alle spørgsmål hvadenten det er af interesse eller ej ,som så ovenikøbet dårligt gider at svarer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-08 17:18

Når man så får øje på dit sidste tip ja så falder det hele sku lidt til jorden Tal dog ordentligt og lav måske et lidt mere gennemtænkt tip inden du trykker på knapperne

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 28-06-08 17:43

Tommer hjerner - tomme svar

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-06-08 17:53

Hvis et tip er noget lort, er det HELT i orden at svare med et punktum, eller andet ligegyldigt tegn.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-06-08 18:04

I øvrigt er det sjældent der bliver svaret tomt på spørgsmål??

Hvorfor skulle man dog gøre det?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 28-06-08 18:05

.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-06-08 18:58

achtonfem > Haha sjovt svar.

Tror jeg vil ud og svare med en masse tomme svar, det kan være det sjovt.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 28-06-08 19:02

( )

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 28-06-08 19:49

Citat
Hvis et tip er noget lort, er det HELT i orden at svare med et punktum, eller andet ligegyldigt tegn.
- er det fordi hvis det (efter din mening) er et lorte tip må du svare med et lorte svar ?? - eller er det fordi man bare er en lort ?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 28-06-08 20:23

Det her minder mig om Hartlings berømte ord, da han havde talt med formand Mao (for yngre Kanduer, kineseren der stod i spidsen for den lange march, der i 1949 fik gjort Kina til et kommunistisk land [det var dengang] og blev anset for være ved at være for gammel til at have to brikker at rykke rundt med, og Hartling var statsminister i Dk): Samtalen foregik på et højt intellektuelt niveau!

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 28-06-08 20:24

Citat
Hartlings berømte ord
- er det nogen du vil dele med os ?

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 28-06-08 20:29

Har jeg gjort, det der står efter kolon er citat!

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-06-08 09:57

Jeg svarer med "Altid 5"

og giver altid 5 stjerner. Folk giver et tip, og skal have stjerner. Der går intet af mig fordi de får 5 stjerner. Endvidere er TIP kategorien med stjerner for længst ødelagt og død. Derfor kan man lige så godt give 5 stjerner

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-06-08 11:51

Trold det er sku da ligeså dødt som at lade være med at skrive noget andet end punktum og der er sku da mange gode tip så DET ER EN OMMER

Kommentar
Fra : achton

Dato : 29-06-08 12:41

Trolden er hjernedød, det ses da på det hovede.

Kommentar
Fra : nenner1

Dato : 30-06-08 15:54

til scootergrisen! du kan selv være et pikhoved. grunden til at jeg kun gav dig et punktum, var at dit tip ikke var bedre værd. punktum.......................................

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 13-08-08 21:33

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 13-08-08 22:09

.