/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
kan ikke logge ind
Fra : troldenesdhb
Vist : 746 gange
150 point
Dato : 28-06-08 10:15

Jeg prøver at udgive et websted via frontpage. Den skriver at der mangler muligvis servide udvidelser.

Jeg har flere andre websteder jeg godt kan udgive med frontpage. Men ved denne "nye" kommer den ikke og spørger efter log ind og kode ord???

Jeg søger præcis hjælp, ikke et google link med 1000000000 hits.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 28-06-08 10:23

ps

Jeg kan godt logge ind på siden med Cute 8

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-06-08 10:45

Er det på samme webhotel, du prøver at udgive det nye websted ?
Hvis ikke, er det muligvis et abonnement, hvor FP-extensions ikke er installeret, og så kan du jo ikke bruge FP.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 28-06-08 10:50

PS.
At du kan bruge FTP (FileTransferProtocol) er ikke så underligt, idet denne metode kan bruges på de fleste webhoteller, men altså ikke ubetinget med FP-udgivelse.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 28-06-08 12:42

Det er samme hotel jeg udgiver på alle 4 sider er www.one.com

Jeg tror mere det er problemer i FP nu den slet ikke spørger om pass og kode, men jeg er ikke sikker

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 28-06-08 17:46

så vit jeg husker skal du starte med at "Udgive Websted" hvor webadresse og koder skal skrives.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 28-06-08 22:47

ved tryk på udgiv websted, kommer netop IKKE den med kode og pass. Det er den jeg søger

Accepteret svar
Fra : nilsen

Modtaget 150 point
Dato : 29-06-08 07:37

gm
one-com understøtter ikke fp lenger.
De gjorde det tidligere, men det er visstnok en afgift til ms som skal betales, så det ble stoppet.
For at få en forklaring tror jeg det beste er at kontakte one-com direkte på deres support side.
mvh
Nilsen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-06-08 09:50

jammen jeg bruger da frontpage til de 3 andre sider???

Der virker det da ok. Jeg kan ikke se forskellen i indstillingerne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-08 10:32

Er den "nye" hjemmeside i FP startet som et websted på di egen computer.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-06-08 10:44

øhhhh, det ved jeg ikke. Jeg lavede noget, og trykkede udgiv. Men forklar lige?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-08 10:58

FrontPage
Først skal du lave et websted på din egen comp.
filer > ny > websted og så oprettes der et websted på din comp.

nu vil du se en strutur i venstre side som hænger sammen ved opload (udgivelse)

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-06-08 11:00

jjep, det er lavet. Som på de andre sider jeg har lavet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-06-08 11:36

Så skal du prøve at se din side i en browser

Desværre har jeg ikke FrontPage på denne comp. så det er lidt efter hukommelsen.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-06-08 12:46

Prøv at oprette webstedet med FTP.
Sammenlign derefter rodbiblioteket på de 3 første (eksisterende) med det nye.
De 3 gamle indeholder sikkert filer, der lyder noget i retning af _vti_bin; _vti_cnf; _vti_log; _vti_pvt; _vti_txt.
Det er, som du sikkert ved, filer der er forudsætningen for FrontPage.
Hvis de ikke eksisterer på det nye websted understøttes Frontpage ikke.
Du kan måske kopiere dem over i det nye rodbibliotek.

Hvis ikke må du igang med en "ny" webcreator.
Efter at FrontPage ikke sælges længere er flere webhoteller desværre gået bort fra extensions.
Uheldigt for os, der synes, at FP opfylder vores ambitioner.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 29-06-08 12:49

PS.Det kan jo også være, at nye websteder lægges på en anden server (der ikke understøtter FP) end dine "gamle" websteder.

Godkendelse af svar
Fra : troldenesdhb

Dato : 11-07-08 09:11

Tak for svaret nilsen.