/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Todimensionel partiplacering
Fra : MadsMichael
Vist : 737 gange
25 point
Dato : 27-06-08 16:48

Jeg har læst mig frem til at en todeminitionel placering af de danske partier er det mest præcise når man skal sætte dem op sort på hvidt. Er nedenstående fordeling af partierne korrekt?

Nord: Postmoderne værdier (Det Radikale Venstre og Ny Alliance)
Syd: Traditionelle værdier (Enhedslisten og Socialistisk Folkeparti)
Øst: Ulighed og minimalstat (Det Konservative Folkeparti og Venstre)
Vest: Fordelingspolitik og stat (Socialdemokratiet og Dansk Folkeparti)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-06-08 16:52

Lav dine lektier selv.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-08 17:00

Nemli

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-06-08 17:01

Hvilken partifarve har din lærer? Det er du nød til at vide, for at skaffe dig en god karakter, på sådan et spørgsmål. Det sete afhænger af øjnene der ser!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-06-08 17:08

Aldeles ligegyldigt, dem i folketingsgrupperne laver lystigt rævekager og bryder partidiciplinen når det passer ind i deres eget personlige kram, især i regeringspartierne.

Se bare S der pt er et intetsigende parti og overhovedet ikke besidder nogen af de ting Du har nævnt.

Accepteret svar
Fra : hjkofoed

Modtaget 25 point
Dato : 27-06-08 18:24

Nord: Postmoderne værdier (Det Radikale Venstre og Ny Alliance)
Syd: Traditionelle værdier (Det Konservative Folkeparti, Socialdemokratiet)
Øst: Ulighed og minimalstat (Venstre)
Vest: Fordelingspolitik og stat (Dansk Folkeparti, Enhedslisten og Socialistisk Folkeparti)

Godkendelse af svar
Fra : MadsMichael

Dato : 27-06-08 19:29

Tak for svaret.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 28-06-08 21:01

selv tak