/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Minister-bil
Fra : yearhouse
Vist : 1000 gange
50 point
Dato : 22-06-08 22:14

Apropos:

Har Skatte-ministerens bil bedre TRÆK end de andres ? ? ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-06-08 22:16

ÅBENTBART

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 22-06-08 22:21

Det ved jeg ikke om den har, men mon ikke vi alle benytter os af goder fra vores arbejde som ikke er helt lovlige og i det omfang vi kan komme til det????

Ja jeg gør da.

the1best

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-06-08 22:24

Det er vel det man kalder fryns !!!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-06-08 22:25

det kan godt være at den har bedre træk, men der er jo også et FRADRAG at tage hensyn til

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 22-06-08 22:29

Bent Bendtzinsen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-06-08 22:29

Citat
Har Skatte-ministerens bil bedre TRÆK end de andres ? ? ?
....Ja... og slip..det er noget værre lort de går og laver

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-06-08 23:09

Tror Bentsens bil trækker for meget til højre?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-06-08 23:30

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Tror Bentsens bil trækker for meget til højre?

Nææ ned i befolkningens øjne, eller er det skuldrene der går op??

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-06-08 23:33

En ting er at nappe lidt papirclips og et viskelæder på jobbet, men det er denondehylemig dyrt at køre en bil i den klasse til Fyn - retur - til Fyn - retur, fordi klovnen skal læse et pr ark på bagsædet. Det er en klam løgn for at redde ham ud af suppedasen. Han fremhæver at han "arbejder" 90 timer om ugen. And what...hans timeløn holder nok alligevel

..... latterlige politimester

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 22-06-08 23:36

Altså en Hans Engel hvad er det ?.
En Hans Engel, er jo en eu standiseret beton klods der bruges ved et hvert vejarbejde.
Kørte Hans Egel i embedes medfør, da han lagde navn til den på Lyngby vejen ?
Havde der været en chauffør var der nok ikke sket noget, så.
Kort sagt jeg mener at det at have en ministerbil er en 24 timers bil.
Ja den har nok et lidt bedre træk.
Højris.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 22-06-08 23:48

Et Rullende Kontor....kalder de det.

Jeg vil kalde den en Køre-Lejlighed

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-06-08 07:34

Ja ministerene må mere end vi andre må. Det hører vi jo gang på gang.
Hvad med Løkke Rasmussen, Ritt m.m.
Jo de må alt det vi andre ikke må.
Hvis vi andre kører en søndag i en varebil på gule plader, så skal I se løjer. Kommer vi andre til at glemme 500,00 kr. på selvangivelsen, så er du kriminel m.m.
Jo de fol,kevalgte må meget mere. De dækker over hinanden.
Der er flere de skal ud af folketinget og ikke bare nøjes med at efterbetale hvad de har snydt for.

hawaii7

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-06-08 07:39

Har lige sendt idioten en mail. Håber han blir eddikesur LOOL Måske dumt, men jeg har det allerede meget bedre

Citat
Økonomi og Erhvervsminister Bendt Bendtsen
Slotsholmsgade 10-12
1216 København K

Hvor er det dog beskæmmende og efterhånden forudsigeligt, at hver gang en politiker nuppes med fingrene i kagedåsen, så starter et veritabelt vandfald af dårlige undskyldninger, bortforklaringer og løgne. I samme åndedrag dyrkes politikernes yndlingssport, ikke at svare på de faktuelle spørgsmål de bliver stillet, og i en uendelighed gentage det samme svar, på trods af at det med al tydelighed viser sig, at spørgsmålet ikke er sandt besvaret.

Hvad ministerbilen angår, er jeg personligt fløjtende ligeglad om ministeren så kørte hele vejen til vintersportsstedet hvor ferien skal afholdes. Bryllupper, topstænger til traktorer, golfspil osv. osv. er jeg lige så helt uinteresseret i, men når du Bendt Bendtsen starter din kombinerede løgne og undskyldningsmaskine, så tænder jeg helt af.

Hvor dumme bilder du dig ind at tro vælgerne er. Du underkender på det groveste vælgernes sunde fornuft og intelligens, når du for at redde dit eget skind stiller op med en forklaring om, at det "rullende kontor" efter skiferien af tvingende grunde var nødt til at afhente dig i lufthavnen og køre dig hjem, fordi der var sager, hvis behandling var af så uopsættelig karakter, at de skulle behandles NU og HER. Dette slette skjulte stunt, hvis det overhovedet har fundet sted, hvad jeg stærkt betvivler, kommer så tilpas, at du kan blive kørt hjem i ministerbilen. Det er det jeg mener Bendt Bendtsen…Hvor dumme / naive tror du vi er??? Hvor sandsynligt synes du selv det lyder???

Hvor er du ynkelig, når man ser dig på TV fremture med ovenstående. Hvis du virkelig tror vi er så dumme, er du mere end gennemsnitlig naiv. Jeg husker stadig sagen, hvor din søn -"narkolagerforvalteren" - fik et yderst belejliget akut tilfælde af hukommelsessvigt og ikke anede hvad han på sin bopæl lå inde med af kontrabande, og naivt satsede på, at man tog det for gode varer. Samme naivitet synes at gå igen i din bedømmelse af dine vælgere. Er det ikke ynkeligt??? Sorry...retorisk spørgsmål. Jo det er ynkeligt!!!

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-06-08 07:40

Mon så ikke Pia får en Dansk FOLKEpartiVOGN????
Dén behøver vel ikke køre over grænsen???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-06-08 07:45

Bare rolig... Pia DF kommer ikke sydligere end Kruså

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-06-08 08:13

Ellers må hun køre med Mecedes Bentzen... Han er så høflig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-06-08 08:33

Mr. Fidelius

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 23-06-08 11:43

Citat
Det ved jeg ikke om den har, men mon ikke vi alle benytter os af goder fra vores arbejde som ikke er helt lovlige og i det omfang vi kan komme til det????

Ved ikke. Men jeg stjæler ikke!
"I det omfang man kan komme afsted med det"! Det omfang er jo så også overskredet.

Tror i godt nok de knokler så hårdt som Bendsen påstår? Vi har haft ministre der cyklede og en der brugte sporvogn Hvornår mon de fik deres arbejde gjort?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 23-06-08 15:18

Hold da op Klumme siger jeg bare

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-06-08 15:28

HEHE tror du jeg ryger i spjældet LOOl Ski med det. Jeg skal ikke noget før til oktober

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-06-08 18:08

valde. Nu ved jeg ikke om du stadig er på arbejdsmarkedet, men er du - har du så aldrig surfet på nettet i privat øjemål eller har du aldrig brugt arbejdstelefonen til privatforbrug eller kopimaskinen til et eller andet?

Mit indlæg går mere på at vi alle bruger de remedier vi har tilrådighed, nogle har så bare nogle bedre end andre og går det ibund og grund ikke ud på en eller anden form for misundelse????

the1best

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-06-08 18:28

Kommer du i spjældet Klumme?....Så hils Riiskjær..(og alle andre Venstre-folk)

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 23-06-08 18:29

Så kan Klumme ikke modtage mail med vedhæftet Fil

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 23-06-08 18:49

the1best, nej jeg tror ikke det har noget som helst med misundelse at gøre. Er det så også misundelse, når told og skat møje tælller folks opgivelse af kørte kilometer sammen Eller er det for at der skal blive flere penge til ministerbiler?
Nej jeg har aldrig arbejder et sted hvor man ikke måtte ringe privat, vel sagtens i rimeligt omfang; ,em jeg har aldri fået bebrejdelse i den anledning. Jeg har aldrig forestillet mig at man kan bruge sin arbejdstid på at chatte eller til at spille kort.
Bent Bentsens jeremiader over alt det arbeje han er belemret med, er da latterligt. det klarer hans ministersekretærer for ham.
Andre ministre får tid til at bruge cyklen. De har måske så sekretæren med på stangen - - ingen tid at spilde! Andre minisre bliver bebrejdet at de tilbringer for meget tid i udlandet, hvordan mon de får tid til det?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-06-08 20:17

Citat
Mit indlæg går mere på at vi alle bruger de remedier vi har tilrådighed, nogle har så bare nogle bedre end andre og går det ibund og grund ikke ud på en eller anden form for misundelse????

Hehehe Ja the1best, men hvad har vores remedier med smårapseri på arbejdspladsen at gøre. Vores remedier bruger vi vel til det, som Vor Herre har tænkt sig de skulle bruges til

Og joooo nogle er misundelige på andre på grund af størrelsen hædr hædr, men hva har det med... osv osv at gøre Synes du skiftede spor... Er du skruk LOOL

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 23-06-08 20:45

Klumme..... Jeg er skam ikke mere skruk end jeg altid har været remedier=goder...... ved så ikke lige hvad goder du får nu når du ind og sidde for alt det du tager fra din arbejdsplads

valde..... Jeg har da opfattelsen af at der er rigtig mange der læser private mail i arbejdstiden. Ringe i rimeligt omfang, hvad er rimeligt omfang? Det er der nok mange fortolkninger af

Det har ikke så meget med tyveri på arbejdspladsen at gøre, men mere med at "udnytte" de goder der er og som skrevet før så er der nogle der er bedre til det end andre.

Jeg ved godt han er kommet med undskyldnnger og hvem gør ikke det når de bliver opdaget

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 23-06-08 21:33

Citat
, hvad er rimeligt omfang? Det er der nok mange fortolkninger af

Nej da, jeg har kun hørt een - - arbegsgiverens!
når man får pålagt overarbejde, er man da nød til at ringe hjem og sige at man bliver lidt forsiket med at lave middagmaden!

Der er en smule forskel på at modtage en mail og at forlange at blive hentet i ministerbilen i Belgien.

[CITAT]Jeg ved godt han er kommet med undskyldnnger og hvem gør ikke det når de bliver opdaget ]

det ved jeg jo ikke!

Accepteret svar
Fra : bkr48

Modtaget 50 point
Dato : 19-08-08 23:40

Klumme skriver. Lidt rapseri skader nok ikke.
Min genbo er 100% ærligt. Han har været ansat på en badeanstalt i 10 år, og han har aldrig taget et bad??:

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 20-08-08 09:50

Jeg har da endnu ikke set en ministerbil med træk på, så nej det har den ikke

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 20-08-08 13:36

Tak for svaret bkr48, Den var herlig plat.