/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Scanner
Fra : rwo
Vist : 441 gange
500 point
Dato : 19-06-08 13:26

Jeg skal have en scanner...

Jeg skal bare scanne mine papirbilleder ind, så det skal ikke være noget fancy, da det er begrænset hvor meget den skal bruges..

Hvad skal jeg kigge efter? Hvor får jeg den billigst - ikke på nettet....

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 19-06-08 13:33

Min er en Medion, købt i Aldi
den har kørt fint i mere end 3 år
jeg mener at prisen var under 300- KR
den kører med en WIN XP comp

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 19-06-08 13:34

Du går ALDRIG fejl af et canonprodukt, så prøv at kik på deres scannere

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 19-06-08 13:39

Tag en tur i Bilka eller El-Giganten og køb en 3 i en løsning, print scan og kopi, der kan købes udmærkede maskiner for under 500 kr, HP anbefales af mig, hvis du kan finde en til under 500kr. så køb den, scan funktionen er udmærket, det er ekstra funktioner som der bliver sparet på, så som display og lignende, når du så får købt en god billig (HP psc) så brug et foto program til at indscanne og eventuel redigere billeder, Jeg bruger Irfan View, den kan der hentes mange tilføjelser til, også en dansk sprog fil og så er den gratis: http://programmer.downloadcentral.dk/?IrfanView4.10/Billedfremvisere/Multimedie/263 i omtalen nævnes vist ikke at den kan bruges til indscanning men det kan den

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 19-06-08 18:34

Citat
Tag en tur i Bilka eller El-Giganten og køb en 3 i en løsning

Jeg gør ligesom O.V.N. foreslår. Som er et godt forslag/tip.

Men bruger nu kun kopi/Scanner funktionen. Mange af dem er for dyre i drift m.h.t. printerblækket. Men de er gode som scannere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-08 20:22

Eller
http://www.computercity.dk/
peg på >scanner< i venstre side
og så på >flatbed<

Canon 700 kr.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-06-08 21:32

Hej med dig.
Hvis du kan bruge mere end en scanner så skal du købe dig en Brother DCP 115C.
Der er printer , scanner ,kopi og kortlæser. Den er bare eminent og billig i brug. Vi har haft vores i 1½ år nu og det er de bedste kr. vi har givet ud. 1200.kr. Køber blæk på nettet og fylder selv op

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 05-08-08 19:58

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-08-08 01:04

Selv tak, fik du købt en billig og god scanner ?