/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
corel paint shop pro X1
Fra : dhmoelsted
Vist : 700 gange
100 point
Dato : 18-06-08 10:38

programmet har kørt i længere tid perfekt.....
nu er der på det sidste begyndt at poppe den så kendte microsoft send fejlrapport, så lukker den programmet ned ..
både når der siges ja eller nej
har kørt repair på programmet , skulle der være et bud på denne " konflikt"
irreterende at skal starte op igen man mister jo det man var i gang med

Kommentar
Fra : achton

Dato : 18-06-08 10:43

http://www.malwarecheck.dk/

Sikkert noget snavs, hjælp finder du via link.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 18-06-08 11:21

under de generelle funktioner i psp som ligger i stien files kan du sætte den tilbage til standard og genrette den, du bliver nød til bagefter at gå ind i file igen og indsætte dine foretrukne plugins for den tømmer alle indstillinger det hjælper nogen gange.
Men den har det med at lave en bøvs en gang i mellem, så det vil være en god ide, at sætte den automatiske backup med en kortere tid samtidigt vend dig til, at gemme dit arbejde fra start og for hver gang du har lavet en ny ting tryk ctrl s, så har du en større sikkerhed for, at være næsten i mål uanset hvor meget den flopper.
Mvh bevi54

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-08 13:21

prøv lige at gå i tilføj/ fjern programmer - der får du to knapper at vælge imellem - klik på skift - så får du mulighed for at reparere

Ellers er det grundlæggende nemmere og bedre at bruge knappen fjern og køre programmet ind igen(bare min mening)

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 18-06-08 13:24

Jeg har lige været det samme igennem som dig.........jeg gik ind i dokument & setting..fandt min corel mappe og tømte den for cachefiler..........Det skriver de også om på Corels hjemmeside, at det er et problem med x1

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 18-06-08 16:39

min kone er lidt i tvivl om dokument og setteng hvor finder hun det i progammet eller hvor ?ville du ha ulejl. med at svare

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 18-06-08 16:57

Selvfølgelig vil jeg da svarer...

højerklik på start Gå ind i stifinder....under "lokal disk C" finder du dokument and setting......Der vil så være en mappe med "dit navn" åben den og find Corel....klik på den mappe der kommer frem med PSP og du vil kunne se en mappe der hedder cache.............den tømmes for alle de filer der hedder cache

Accepteret svar
Fra : knh15

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-08 17:01

Prøv og gå ind på dette link..........jeg forstår ikke det hele, men det handler vist om netop dit problem.

http://tinyurl.com/3hwbsh

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 18-06-08 17:38

hej igen knh 15
lige en slutter har været inde og se hendes mappe med psp og i denne findes ikke nogen mappe med navnet cache , måske fordi vi i dag har fjernet program og lagt det ind igen ??

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 18-06-08 18:56

Tak for svaret knh15.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 19-06-08 06:29

Håber i kan komme videre...........det er surt når det driller.