/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvilken gave gir jeg ??
Fra : tararam
Vist : 570 gange
50 point
Dato : 05-06-08 22:01

Hvad køber man til en god ven der bare har alt. Han bliver 75 år og er ikke til spitius.
Jeg er bare så dårlig til at finde på noget.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-06-08 22:06

Giv ham en kurv med konserves og glas med syltetøj eller lignende. Det har jeg gjort med stor glæde til følge hos de gamle i familien. De fik prøvet nye marmelader af god kvalitet, nyt konserves, nyt frugtsaft. Og da de ikke havde betalt for det, så gjorde det ikke så meget at de ikke kunne lide det. Det de ikke kunne lide forærede de væk til andre.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 05-06-08 22:16

Jeg syntes, at du skal tænke på, at selvom man bliver 75 år behøver man altså ikke være gammel
Hvad tror du, han interesserer sig for?
Ideer:
2 Billetter til bio/teater (hvis han er alene tager du med)
Gavekort til middag på restaurant ,(hvis han er alene tager du med)
Bøger - musik - dvd -
abonnement på blad der interesserer ham
hjemmelavet gavekort til en oplevelse, f.eks en tur til et sted, han gerne vil besøge

Håber du fik lidt inspiration

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 60 point
Dato : 05-06-08 22:17

- en god bog
- en lækker T-shirt
- sokker i god kvalitet
- en livrem
- en slipsenål

Det er da svært, når man ikke kender ham. Har han hobbyer eller andre interesser?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 05-06-08 22:18

fortæl lidt om ham. har han have, har han en særlig interesse osv?

Jeg har rigtig god erfaring med, at hvis man ved lidt om en person, så kan man finde en bog fx der omhandler noget han finder interessant - det viser du interesserer dig for ham, istedet for at du prøver at dupere ham med at være fin på den.

Kommentar
Fra : dior

Dato : 05-06-08 23:00

En lækker skjorte,evt. med slips..

Kommentar
Fra : malunte

Dato : 06-06-08 11:09

hej hvis jeg var dig ville jeg købe en overlevelsespakke,det er altid godt,pakken består af alm købmandsvarer,kaffe småkager,the,sukker,syltetøj spegepølse,makrel i dåse,brug fantasien,alt kan bruges, læg en blomst ved også,ældre har ikke så meget brug for ting til at lægge i skuffer,MVH.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 23-06-08 18:30

Fandt du den rigtige gave

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 05-08-08 16:40

Tak for svaret vith.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 05-08-08 16:44

Selv tak! Hvad endte det med?